آمار شگفت‌انگیز با 5 گل در یک نیمه؛ / نمایش عجیب و غریب اولونگا پیش چشم رضاییان!


ستاره کنیایی الدحیل تمام گل‌های تیمش در جریان برتری مقابل السیلیه را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل قطر که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ به دنبال جبران ناکامی فصل گذشته و پس گرفتن قهرمانی از السد است، در سه مسابقه ابتدایی امسال سه پیروزی متوالی با ۹ گل زده و ۳ گل خورده داشت که امشب در تقابل با السیلیه و یاران رضاییان می‌خواست این روند را ادامه بدهد.

آمار شگفت‌انگیز با 5 گل در یک نیمه؛ / نمایش عجیب و غریب اولونگا پیش چشم رضاییان!

السیلیه که برای چهارمین بازی متوالی رامین رضاییان را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، در یکی از مسابقات هفته چهارم لیگ ستارگان قطر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه خلیفه مقابل الدحیل قرار گرفت.

الدحیل در نیمه اول برخلاف انتظار ظاهر شد و نتوانست در دیدار خانگی مقابل یاران رضاییان به برتری ۴۵ دقیقه‌ای دست پیدا کند، اما در ادامه بازی شرایط کاملا متفاوتی رقم زد.

میشل اولونگا، مهاجم ملی‌پوش کنیایی الدحیل که پس از غیبت در فهرست دو دیدار اخیرشان بخاطر آسیب دیدگی مجددا به لیست تیمش اضافه شده بود، از ابتدای نیمه دوم بازی مقابل السیلیه به میدان رفت و یک نیمه رویایی رقم زد.

آمار شگفت‌انگیز با 5 گل در یک نیمه؛ / نمایش عجیب و غریب اولونگا پیش چشم رضاییان!

الدحیل در دقیقه ۵۶ روی توپ‌گیری المعز علی از رامین رضاییان و پاس رو به جلوی این بازیکن به میشل اولونگا، با سرتوپ و شوت زمینی این مهاجم به گل اول مسابقه دست پیدا کرد.

اولونگا در دقیقه ۶۲ با یک فرار تماشایی از زمین خودی به پشت مدافعان السیلیه، پاس بلند فرجانی ساسی را با ضربه سر زد و از دروازه‌بان جلو آمده حریف عبور داد تا دومین گل را وارد دروازه یاران رضاییان کند.

محمد علاءالدین در دقیقه ۶۸ با نفوذ از جناح راست و پاس رو به جلو به محوطه ۶ قدم، پایه‌گذار سومین گل اولونگا شد و در دقیقه ۷۹ نیز این ملی‌پوش کنیایی شوت ریباند شده المعز علی را تبدیل به گل کرد تا پوکر کند و اختلاف به ۴ گل برسد.

اولونگا که پیش از این در یک مسابقه برای الدحیل دو گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۸۵ پس از یک- دو چشم‌نواز با المعز علی و شوت محکم پای راست پوکر کرد و برای پنجمین بار در نیمه دوم موفق به گلزنی شد.

آمار شگفت‌انگیز با 5 گل در یک نیمه؛ / نمایش عجیب و غریب اولونگا پیش چشم رضاییان!

یاران رضاییان که در فصل جاری تنها یک پیروزی مقابل تیم تازه صعود کرده الشمال داشتند و در دو دیدار دیگر شکست خورده بودند، در دیدار امروز هم باخت سنگین ۵ بر صفر را مقابل الدحیل تجربه کردند تا ۳ امتیازی بمانند و در جایگاه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

میشل اولونگا، ستاره کنیایی الدحیل که سال گذشته در ۹ مسابقه لیگ ستارگان قطر ۶ گل به ثمر رسانده بود، حالا دو بازی فصل جدید به آمار بهتری رسیده و با ۷ گل در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد.

اولونگا در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق‌العاده‌ای با زدن ۹ گل در ۶ بازی داشت و در دو بازی مقابل استقلال هم ۵ گل به ثمر رسانده بود، اما درخشش او برای صعودشان به دور یک‌هشتم نهایی کافی نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا