موکب بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) پذیرای جاماندگان اربعین حسینی 


موکب بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) پذیرای جاماندگان اربعین حسینی 

محمدرسول سنجری گفت: به همت بچه های مسجد فردا موکب امام حسن مجتبی (ع) برای خدمت رسانی در مسیر کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برپا می شود.

«محمدرسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به همت بچه های مسجد فردا موکب امام حسن مجتبی (ع) برای خدمت رسانی در مسیر کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برپا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: چند سالی است که هم زمان با سالروز اربعین، عزاداران حسینی در قالب کاروان پیاده روی مسیر رودبار جنوب تا امام زاده ابوالقاسم را طی می کنند و ما امسال تصمیم گرفتیم برای خدمت به زائران و عزاداران موکب راه اندازی کنیم.


وی بیان کرد: موکب امام حسن مجتبی (ع) اولین موکب بین راهی است و از آنجایی که زمان حرکت کاروان های پیاده روی جاماندگان اربعین، ساعت ۵ و نیم صبح است بنابراین برای پذیرایی از زائران اربعین تدارک صبحانه دیده شده است.


سنجری ابراز کرد: فردا در قالب این موکب تعداد ۳ هزار پرس صبحانه در بین عزاداران توزیع می شود و علاوه بر این نیز برای مسیر رفت و برگشت کاروان نیز تعداد ۱۰ هزار عدد بطری آب معدنی خریداری شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب یادآور شد: در مسیر حرکت کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی تا بقعه متبرکه امام زاده ابوالقاسم تعداد ۹ موکب راه اندازی می شود که موکب بچه های مسجدی کانون امام حسن مجتبی (ع) و شهید باکری رودبار جنوب از جمله این موکب ها هستند.


وی عنوان کرد: موکب های حضرت زینب (س)، شهدای مرزبان، مدافعان حرم، شهدای گمنام و ثقلین نیز فردا در مسیر حرکت این کاروان پذیرای زائران و عزاداران حسینی هستند.

سنجری در خاتمه فضا سازی مسجد و محله متناسب با ایام اربعین حسینی و همچنین پخش کلیپ های مداحی در فضایی مجازی را از سایر ویژه برنامه های اربعین حسینی برشمرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!