مهم ترین هدف دولت، محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار است


مهم ترین هدف دولت، محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار است

ایلام - ایرنا - مدیرکل مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: مهم ترین هدف دولت، محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کشور و برقراری عدالت است.

به گزارش ایرنا، علیرضا ابوالفتحی روز یکشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اظهار داشت: امروز سعی خواهیم کرد با مردم مناطق مختلف هم دیدار داشته و از مشکلات و مسایل مهم منطقه هم مطلع شویم و برای این مشکلات در اسرع وقت چاره اندیشی شود.

وی افزود: پیرو دستور ریاست جمهوری که جمعه به ایلام سفر کردند مقرر شد یک کارگروه تخصصی جهت رفع نقاط منطقه هلیلان اعزام شود.

مدیرکل مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: در این سفر قرار شد که معاون مناطق محروم ریاست جمهوری در شهرستان حضور پیدا کنند اما به دلیل درگیر بودن استان با مراسم پرفیض اربعین حسینی جهت هماهنگی بیشتر این حضور به آخر هفته موکول شد.

ابوالفتحی تاکید کرد: همچنین در این سفر که امروز به هلیلان انجام شد مشکلات اعم از شهری و روستایی توسط مسوولان مطرح و پس از این جمع بندی گزارش سفر برای رفع مشکلات به معاون مناطق محروم ریاست جمهوری ارسال می شود.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات زیرساختی حوزه شهری هلیلان نیز در تماس تلفنی با معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درخواست شد که سفری به این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا، تسریع در پیشرفت فیزیکی ایستگاه پمپاژ داجیوند-کهره، ایجاد زیرساخت های شهری، تکمیل پروژه پل جزمان، آبرسانی به روستاهای دهستان زردلان و ۱۳ روستای داجیوند از جمله مهم ترین درخواست های مردمی با مدیرکل مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری بود.

روز جمعه در سفر اخیر رییس جمهوری به ایلام در نشست شورای اداری چند نفر از مردم هلیلان مشکلات خود را با دکتر رییسی مطرح کردند که بلافاصله وی دستور اعزام یک کارگروه برای مشکلات هلیلان صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی