توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی نایسر سنندج اولویت دستگاه‌ها باشد


توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی نایسر سنندج اولویت دستگاه‌ها باشد

سنندج - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه توسعه عمرانی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با اولویت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی در دستور کار دستگاه‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، محسن فتحی روز یکشنبه در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت تخصیص اعتبار جهشی برای توسعه این ناحیه، اظهار داشت: با حمایت دفتر مقام معظم رهبری اعتبار لازم برای رفع چالش های عمرانی نایسر تخصیص یافته و با همکاری دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: بر اساس وعده ای که به مردم نایسر داده شد، رایزنی ها و پیگیری های مستمری در خصوص جذب منابع مالی برای رفع کمبودهای عمرانی نایسر انجام گرفت و با دیدگاه مثبت دفتر رهبری و وزارت کشور، شاهد همگرایی مناسبی در این خصوص هستیم.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم نایسر لایق بهترین امکانات شهری هستند، افزود: نبود بیمارستان، کمبود فضای آموزشی، نبود فضای ورزشی و خلا بزرگ در حوزه فرهنگ از سایر مشکلات نایسر است که لازم است با همدلی مدیران شاهد کار بزرگی در این حوزه باشیم.

فتحی بر حمایت از برنامه های فرهنگی سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان این منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: ضعف فعالیت های فرهنگی ـ اجتماعی در نایسر مشهود است و باید با استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و حمایت دولت به این مهم ورودی جدی داشت.

وی به بازگشایی مدارس اشاره‌ای داشت و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس باید رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود و مدیران مدارس با اولویت استفاده از مربیان پرورشی و بهداشتی، باید تمامی الزامات بهداشتی را در مدارس رعایت کنند.

دکتر فتحی با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان، اولیا و معلمان نباید به مخاطره بیافتد، گفت: حفظ سلامتی تمامی مردم و دانش آموزان اولویت اصلی ما و مسوولان است و در این شرایط برنامه محوری و آمادگی بر اساس شرایط مختلف برای بازگشایی مدارس ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس خواهد بود.

ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و با مشکلات زیادی در بخش‌های زیرساختی به ویژه آموزشی مواجه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر