جنجال تینا آخوندتبار با تراشیدن موهایش


جنجال تینا آخوندتبار با تراشیدن موهایش

تینا آخوند تبار، بازیگر و بوکسر معروف پس از آن که با حجاب داشتن او در رینگ بوکس مخالفت شده او تصمیم می‌گیرد که موهای خود را بزند.

تینا آخوندتبار به طور حرفه ای بوکس کار می کند. تینا آخوندتبار با فیلم «هر چی خدا بخواد» در سال 1389 به سینما راه یافت. تینا آخوندتبار عاشق سفر و گردش است. عکسی که در ادامه می بینید جدیدترین عکس تینا آخوندتبار بازیگر زن سینمای ایران است که در حال ورزش بوکس در ساحل همراه مربی خود است. تینا آخوند تبار، بازیگر و بوکسر معروف پس از آن که با حجاب داشتن او در رینگ بوکس مخالفت شده او تصمیم می‌گیرد که موهای خود را بزند.

جنجال تینا آخوندتبار با تراشیدن موهایش

تینا برای شرکت در مسابقات بوکس ترکیه Tina Akhundbar to participate in the Turkish boxing tournament با تراشیدن موهایش جنجالی شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، مدتی است که از هنرپیشگی فاصله گرفته و به سراغ ورزش مورد علاقه خود یعنی بوکس تایلندی (موای تای) رفته است.

او پس از حضور در محل برگزاری مسابقات بوکس در ترکیه بعد از آنکه نتوانست با کلاه وارد Match مسابقه شود، تصمیم عجیبی گرفت. او موهای خود را تراشید و سپس حریف خود را مغلوب کرد.

وی در این باره نوشت: سختیِ راه هر چی که باشه نمی تونه جلوی قدم های منو بگیره،موهامم میزنم،خیلی وقته از زیباییم گذشتم ،واسه من فقط هدفم ، چیزی که نقاشیش کردم و باهاش زندگی کردم مهمه و بس.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟