«حسینیه نوگلان فاطمی» در دهه آخر صفر پخش می‌شود


«حسینیه نوگلان فاطمی» در دهه آخر صفر پخش می‌شود

تهران- ایرنا- برنامه تلویزیونی «حسینیه نوگلان فاطمی» به همت گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن ومعارف سیما مراحل نهایی تدوین راطی می‌کند ودر دهه آخرماه صفر بر روی آنتن سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حسینیه نوگلان فاطمی با هدف ترویج معارف و شعائر اهل بیت(علیهم السلام) برای کودکان و نوجوان در دهه آخر صفر از شبکه قرآن ومعارف سیما هر روز ساعت۱۶:۰۰ پخش می شود.

حجت الاسلام عبدالله رضایی، تهیه کننده این برنامه ضمن اشاره به اهمیت برنامه سازی برای آینده سازان گفت: کودکان بیشتر از سایر مخاطبان از برنامه‌های تلویزیونی تاثیر می پذیرند حسینیه نوگلان فاطمی می تواند در آنها بینش و گرایش هایی ایجاد کند و یا برای آنها الگوهای رفتاری معین ایجاد نماید، بنابراین بسیار مهم است که دست اندرکاران آثار تلویزیونی توجه ویژه‌ای به وجود نگاه تربیتی مناسب در این حوزه داشته باشند.
حجت الاسلام رضایی ادامه داد: در راستای رسالت انتقال شعائر مذهبی وسیره اهل بیت علیهم السلام از نسلی به نسل دیگر این سری از برنامه حسینیه نوگلان فاطمی تولید شده و در صورت موفقیت وحمایت ان‌شاالله ادامه خواهد یافت. این برنامه در دهه آخر ماه صفر از شبکه قرآن و معارف سیما بر روی آنتن می رود.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی حسینیه نوگلان فاطمی در توضیح این برنامه گفت: در این برنامه نمایشی چند پسر بچه قصد دارند هیئتی که سالها در حیاط منزل بی بی سادات برگزار می شد و مدتی تعطیل است را احیا کنند. در این مسیر چالش ها و اتفاقات مختلفی هر روز قبل از شروع هیئت برای آنها پیش می آید که با مدیریت یکی از بچه ها و راهنماییهای نوه بی بی سادات که طلبه جوانی است به خوبی پشت سر گذاشته می شود.
در بخشی ازاین برنامه که به صورت تعاملی با مخاطب کودک و نوجوان می باشد از مخاطبان درخواست می شود آنها هم با حداقل امکانات هیئت و یا موکبی برپا کنند و تصاویر آن را برای برنامه بفرستند منتخب آثار ارسالی در برنامه پخش می‌شود و در پایان به برگزیده‌ها جوایزی اهدا می شود.

کارگردان هنری این کار نمایشی علی فرحناک و کارگردان تلویزیونی آن وحید درخشش فر است و تصویربرداری آن در خانه تاریخی زند انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا