درخواست عجیب تتلو از می می خانم دختر خوشگل گروه کنسرت + فیلم


درخواست عجیب تتلو از می می خانم دختر خوشگل گروه کنسرت + فیلم

رکنا : امیر تتلو این روزها سخت مشغول تمرینات کنسرتش است و گاهی هم پست و استوری هایی از بچه های اکیپش منتشر می کند.

امیر تتلو برای کنسرتش که به زودی در راه است بسیار هیجان دارد. امیر تتلو در اینستاگرام یک بار از هواداران پسرش تقاضا کرد که به دخترها بی احترامی نکنند و سیگار نکشند تا کنسرت به خوبی برگزار شود. امیر تتلو به دو نفر از اعضای اصلی کنسرتش سعی کرده است که زبان فارسی را یاد بدهد. در ادامه قیمت بلیط کنسرت امیر تتلو و همچنین فیلم فارسی یاد دادن امیر تتلو را به می می و ماری ببینید.

کنسرت امیر تتلو

امیر تتلو تنها چند روز دیگر سومین کنسرت عمرش را اجرا می کند. تتلو با اینکه تا به حال تنها دو کنسرت اجرایی داشته اما طرفدارانش از خیلی از خواننده ها بیشتر است.

تتلو این روزها سخت مشغول تمرینات با اکیپ موسیقی اش است و پست و استوری های زیادی هم برای هواداران منتشر می کند تا بیشتر ترغیب شوند و در کنسرت سلطان حضور پیدا کنند. وی در چند روز اخیر بسیار با ادب شده اما همچنان دلیل آن مشخص نیست. تتلو در یکی از استوری هایش نظر کاربری را گذاشته بود و کلمه ای که تنها کمی زشت بود را سانسور کرده بود در صورتی که بعضی از شعر های سلطان را حتی در تنهایی هم نمی شود گوش داد از بس فحاشی و الفاظ رکیک دارد!

درخواست عجیب تتلو از می می خانم دختر خوشگل گروه کنسرت + فیلم

البته این دوگانگی از تتلو بعید نیست زیرا او در گذشته اش کارهای عجیب و غریب تری هم انجام داده است. در ادامه پست و استوری های جدید تتلو را مشاهده می کنید که چگونه به می می و ماری فارسی یاد می دهد.

قیمت بلیط کنسرت سلطان

کنسرت تتلو به دلیل وجود کرونا قوانینی هم دارد و هواداران باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. تتلو از خیلی وقت پیش اعلام کرده بود خودش واکسن نمی زند اما هرکسی که وارد سالن کنسرت می شود باید واکسن زده باشد تا مبادا سلطان مریض شود!

با توجه به صحبت های اولیه تتلو علاقه مندان احتمالا می توانند بلیط های کنسرت تتلو را به قیمت های 75 دلار، 100 و 150 دلار در اختیار داشته باشند. قیمت این بلیط ها با توجه به دلار امروز از 2 میلیون شروع و تا 4 میلیون به فروش می رسد.

پلن های احتمالی برای بلیط این اجرا، طرح های دایموند، گلد و سیلور می باشند و احتمالا جایگاه VIP کنسرت تتلو نیز به تعدادی محدود ارائه خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند با توجه به قیمت و موقیعت صندلی که می خواهند به خرید بلیط در سالن بپردازند.

اجرای زنده تتلو

کنسرت تتلو به گفته خودش هیچ گونه اجرای زنده ای در فضای مجازی ندارد و بلیطی هم برای این موضوع به فروش نمی رسد و تنها پس از پایان کنسرت در یوتیوبش قرار داده می شود.

باربد که تمامی لباس های جدید تتلو را برایش طراحی می کند و به نحوی اسپانسر لباس های وی می باشد وعده 3000 عدد تیشرت اختصاصی برای هواداران در این کنسرت را داده است که پس از ورود به سالن کنسرت به هواداران داده می شود.

امیر تتلو این روزها ظاهرا از فشار کاری و شاید هم از استرس خواب ندارد. سلطان هیجان زیادی برای سومین کنسرتش دارد و دائما در حال تبلیغ و تمرین برای اجرایش است.

امیر تتلو که دیگر جایی از بدنش را خالی نگذاشته اگر برهنه هم شود گویی لباسی تنش دارد چون بند بند وجودش تتو و طرح های مختلف است. در ادامه تصویری که تتلو از پاهایش در نیمه شب منتشر کرده است را مشاهده می کنید.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
3 0

حجم ویدیو: 4.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر