باید متناسب تهدیدها ماموریت خود را تعریف و وارد صحنه شویم


باید متناسب  تهدیدها ماموریت خود را تعریف و وارد صحنه شویم

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما باید متناسب با هر نوع تهدیدی که متوجه نظام اسلامی می شود، ماموریت خود را تعریف و وارد صحنه شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک و دو شهید گمنام با حضور خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، مسئولان استانی، شهرستانی، بخشی و عموم مردم برگزار شد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره با اشاره به جان فشانی شهدا و تبعیت آنها از آرمان های امام راحل عظیم الشان، گفت: اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) در پرتو عنصر شجاعت و استقامت، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و قطار انقلاب را به حرکت درآوردند.

سردار «حسن حکمتیان» با اشاره به اینکه، انقلاب اسلامی به گفته امام امت زمینه ساز ظهور حضرت حجت (ع) است، افزود: شعار ملت ایران از ابتدای انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، اما دشمنان این استقلال را بر نتافتند و از همان اوایل به دنبال دسیسه چینی علیه نظام و انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب، منافقان و دشمنان ۱۷ هزار نفر از مردم ما را شهید و به خاک و خون کشیدند، اما آنها باید بدانند که این انقلاب صاحب دارد.

حکمتیان با اشاره به اینکه دشمنان از اوایل انقلاب درصدد ایجاد تفرقه قومیتی در ایران اسلامی و تجزیه کشور بودند، عنوان کرد: شهدا بودند که با نثار خون خود، این آرامش را به مردم برگرداندند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت ۳۶ کشور از صدام در جنگ تحمیلی، ادامه داد: در جنگ هشت ساله استان‌های مرزی ما ناامن بودند و منافقان در کنار صدام به این کشور صدمه وارد کردند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در جنگ نفتکش‌ها مستقیم وارد جنگ با ایران شدند و شوروی ۶۱ درصد صنایع هوایی، آلمان ناوچه دریایی و انگلیس و عربستان با حمایت‌های تسلیحاتی و مالی به عراق کمک کردند.

حکمتیان با اشاره به رسیدن ایران اسلامی به قله افتخار و استقلال، ادامه داد: امروز جوانان بسیجی ما در عرصه‌های مختلف علمی، نانو، هوا فضا، هسته ای، موشکی و نظامی مرز‌های علم را شکافتند که این مرهون تفکر ناب بسیجی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبری معظم انقلاب به عنوان ناخدای انقلاب در این عرصه تاریخی کشور را به سلامت از گردنه‌ها عبور می‌دهد، به گونه‌ای که امثال قاسم سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌ها فرهنگ ناب شهادت و اسلام را به جای جای دنیا گستراندند.

وی تصریح کرد:مردم ما همان مردمی هستند که در دوران دفاع مقدس به ندای امام خمینی(ره) رهبر خود لبیک گفتند و با تاسی از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمانه خود جنگیدیم.

حکمتیان با اشاره با اینکه ما باید متناسب با هر نوع تهدیدی که متوجه نظام اسلامی می شد ماموریت خود را تعریف و وارد صحنه شویم، گفت: دشمنان با راه اندازی شبکه فارسی زبان در صدد تغییر رفتار مسئولان و فرهنگ اسلامی مردم هستند، اما فرزندان و سربازان تیپ ۴۸ فتح و رزمندگان اسلام با شما عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب بایستم و با هرگونه بی نظمی‌ مقابله کنیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی