قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 940 نفر رسید


 قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 940 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 940 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (2 مهر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 267 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 161 نفر مبتلای قطعی و 25 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 70 هزار و 597 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 453 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود 43 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام و از 255 نمونه رپید تست 25 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و لنده بودند.

یزدان پناه یادآور شد: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی در کشور و استان شاهد کاهش تعداد بیماران بستری هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد خواهشمندیم با توجه به تزریق واکسن برای افراد بالاتر از ۱۸ سال، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن را تزریق نمایند تا در موج‌های احتمالی بعدی دچار حالت شدیدی بیماری و مرگ و میر نشوید.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق