مرگ عجیب مربی رانندگی بعد از تزریق دو دوز واکسن کرونا


مرگ عجیب مربی رانندگی بعد از تزریق دو دوز واکسن کرونا

یک مربی رانندگی بعد از دریافت دو دوز واکسن کرونا به دلیل عفونت ریه ناشی از ابتلا به این بیماری درگذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۲۴.ae، فران گورمن، مربی رانندگی انگلیسی ۴۳ ساله چند روز قبل از مرگ در بیمارستان از مردم خواست تا برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند. او با وجود دریافت دو دوز واکسن و پس از انجام دو پیوند موفق کلیه در سال‌های گذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. فران اهل بیرمنگام بود و به تازگی پس از یک سال قرنطینه خانگی به سرکار بازگشته بود. اما در ماه آگوست به کرونا مبتلا و به علت کم آبی بدنش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت تا اینکه در ۱۵ سپتامبر درگذشت.

مرگ عجیب مربی رانندگی بعد از تزریق دو دوز واکسن کرونا

همسرش آنا پرستار است و در تاریخ ۲۴ آگوست هنگامی که آزمایش کرونای فران مثبت اعلام شد، او را به بیمارستان منتقل کرد. کادر پزشکی بعد از مراجعه این زوج به بیمارستان به فران دستگاه تنفسی متصل کردند. او قبل از انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه چهار روز در این وضعیت ماند. اما ششم سپتامبر، وضعیت او بدتر شد، کلیه‌ها و ریه هایش به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند و بدن او دیگر به هیچ گونه درمانی پاسخ نداد.

مرگ عجیب مربی رانندگی بعد از تزریق دو دوز واکسن کرونا

فران اولین پیوند کلیه خود را در هفت سالگی انجام داد و کلیه او تا ۲۱ سالگی به کار خود ادامه داد و پس از آن سه سال به دیالیز مشغول بود، البته مدتی بعد برادرش پل کلیه خود را به او اهدا کرد. از آن زمان، فران به مدت بیست سال از سلامتی خوبی برخوردار بود تا اینکه به ویروس کرونا مبتلا شد.

همسرش آنا گفت: "فران یک سال تمام خود را در خانه قرنطینه کرد. پس از بازگشت به کار، وی تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از ابتلا به کرونا را انجام می‌داد و برای پیشگیری دو دوز واکسن دریافت کرد. با وجود همه این اقدامات، او به عفونت کرونا مبتلا شد که جانش را گرفت." گزارش‌ها حاکی از آن است که خانواده فران اکنون در حال جمع آوری پول و کمک‌های خیریه برای بخش کلیه در بیمارستان ملکه الیزابت هستند تا از بیماران کلیوی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید

هیپنوتیزم به کمک مردی که از واکسن کرونا فراری بود آمد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم