پرش مسافران با چتر نجات قبل از انفجار هواپیما + فیلم


پرش مسافران با چتر نجات قبل از انفجار هواپیما + فیلم

ویدئویی از لحظات نفس گیر پریدن چند مسافر با چتر نجات قبل از برخورد با هواپیمایی دیگر دوباره مورد توجه کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد برخی از مسافران یک هواپیما لحظاتی قبل از برخورد هواپیمایشان با هواپیمایی دیگر با چتر نجات به بیرون می‌پرند. این ویدئو در لحظه آتش گرفتن هواپیما ثبت شده است. دوربین متصل به لباس چترباز لحظه‌ای را ضبط کرده است و نشان می‌دهد که هواپیما در آتش می‌سوزد. بین آسمان و زمین، چشم مسافران به هواپیمای در حال سوختن خیره بود و تصور می‌کردند که اگر از آن به بیرون نمی‌پریدند چه اتفاقی رخ می‌داد.

هنگام فرود، دوربین صحنه وحشتناک سوختن هواپیمای در حال سقوط را ضبط کرده است. این ویدئو اخیرا منتشر شده و میلیون‌ها بازدید داشته، اما با تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شده که این حادثه در سال ۲۰۱۳ رخ داده است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.

براساس گزارشات، این حادثه در نزدیکی دریاچه سوپریر، ویسکانسین، در ایالات متحده آمریکا رخ داده است. از بین دو هواپیمای برخوردی، یکی روی زمین سقوط کرد و دیگری موفق به فرود شد.

بیشتر بخوانید

عجیب ترین اتفاقات تاریخی که بدون هیچ سرنخی رخ دادند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد