پیام‌ های واتساپ را به راحتی از اندروید به آیفون منتقل کنید


پیام‌ های واتساپ را به راحتی از اندروید به آیفون منتقل کنید

اگر برای شما هم سوال است که چگونه می‌توان چت‌ های واتساپ را بین اندروید و آیفون جابه جا کرد این مطلب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از البلد؛ واتساپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام رسانی در جهان است و در اکثر تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌شود. اگر اخیرا گوشی تان را تغییر داده اید و از اندروید به آیفون مهاجرت کرده اید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توان پیام‌های واتساپ را از اندروید به آیفون منتقل کرد. پاسخ این است که برای انتقال، باید از نرم افزار خاصی به نام Tenorshare iCareFone استفاده کنید.

فرآیند انتقال هنگام استفاده از برنامه iCareFone بسیار ساده است. برای انجام این کار، شما نیاز به گوشی دارید که پیام‌های واتساپ شما در حال حاضر روی آن هستند و آیفونی که قرار است اطلاعات به آن منتقل شود. واتساپ در حال حاضر از هیچ راهی برای انتقال مستقیم سابقه چت از اندروید به iPhone پشتیبانی نمی‌کند. این رویه ممکن است در آینده تغییر کند، اما در حال حاضر این موضوع در برنامه مسئولان واتساپ قرار ندارد.

پیام‌ های واتساپ را به راحتی از اندروید به آیفون منتقل کنید

در شرایط معکوس، هنگامی که نیاز به انتقال از آیفون به اندروید دارید، پیام‌های واتساپ می‌توانند با موفقیت منتقل شوند. البته این روش در حال حاضر فقط در دستگاه‌های شرکت سامسونگ در دسترس کاربران قرار دارد.

بهترین راه برای انتقال پیام‌های واتساپ از اندروید به iPhone چیست؟

کارآمدترین و ساده‌ترین راه، استفاده از نرم افزار Tenorshare iCarePhone است. این نرم افزار با رایانه‌های Windows و macOS سازگار است و دانلود آن نیز رایگان است. شما فقط به یک کامپیوتر و دو کابل برای اتصال گوشی‌ها نیاز دارید.

بیشتر بخوانید

چگونه در واتساپ از دست هکرها در امان باشیم؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج