تلاش شیائومی برای کسب رتبه اول در تولید گوشی هوشمند


تلاش شیائومی برای کسب رتبه اول در تولید گوشی هوشمند

شرکت شیائومی سخت در تلاش است تا رتبه اول تولید موبایل‌های هوشمند در دنیا را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، gizchina؛ شیائومی، در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار خوب عمل کرده و در بسیاری از بازار‌های جهان همچون چین رتبه اول را کسب کرده است. به گفته مدیر عامل شیائومی، لی جون، این شرکت اطمینان دارد که یک هدف بزرگ را تعیین می‌کند. او گفت:" هدف شرکت ما تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان است. علاوه بر این، لی جون گفت که همه باید صبور باشند، زیرا همیشه در کارآفرینی و نوآوری مشکلاتی، وجود دارد.

لی جون بر این باور بوده که تولید گوشی‌های هوشمند هنوز استراتژی "اقیانوس آبی" است. در حال حاضر، ۷۵ درصد از شرکت‌های سراسر چین به نوعی گوشی‌های هوشمند تولید می‌کنند.همچنین، اولین فاز طراحی از کارخانه هوشمند شیائومی در Yizhuang نیز آغاز شده است.

در پایان جولای امسال، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل شیائومی، اظهار داشت: که محموله‌های تلفن همراه شیائومی برای اولین بار از اپل پیشی گرفته و به رتبه دوم جهان رسید که این نتیجه کار سخت "کارگران و کارمندان" جهانی شیائومی است. در آن زمان، لی جون ادعا می‌کرد که حریفش بسیار قدرتمند است و وظیفه اش حفظ جایگاه دوم بود. اما به نظر می‌رسد جایگاه خود را از دست داده است.

تلاش شیائومی برای کسب رتبه اول در تولید گوشی هوشمند

شایان ذکر است، شیائومی نمی‌تواند از سرمایه گذاری جدی در تبلیغات و بازاریابی جلوگیری کند. باید بودجه را برای اهداف تبلیغاتی و ایجاد تصویر مثبت افزایش دهد. بدیهی است که این شرکت باید دارای صلاحیت باشد و سیاست قیمت گذاری متعادل خود را حفظ کند. علاوه بر این، به نوآوری‌های واقعی و توسعه فناوری‌های جدید نیاز خواهد داشت. این شرکت همچنین باید کیفیت محصولات و نرم افزار‌های خود را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید

گوشی های جدید شرکت شیائومی رونمایی شدند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در