سرسره بازی یاد دادن خرس مادر به توله!


سرسره بازی یاد دادن خرس مادر به توله!

ویدئویی که دو خرس مادر و توله اش را در حال سرسره بازی در حیاط یک مدرسه نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه سرسره بازی یک خرس مادر با توله اش را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو این خرس مادر در حال آموزش سرسره بازی به توله اش دیده می‌شود. در حالی که توله خرس روی زمین است، مادرش که در بالای سرسره است از توله می‌خواهد تا بالا برود. لحظاتی بعد توله از طریق پله‌ها بالا رفته و ابتدا مادرش را که از سرسره سُر می‌خورد تماشا می‌کند. سپس توله خرس سرسره کوچکتر را برای امتحان انتخاب کرده و لحظاتی بعد پس از سر خوردن در مقابل مادرش فرود می‌آید. در انتهای ویدئو خرس مادر که از دیدن این صحنه به وجد آمده، توله اش را به آغوش می‌کشد.

بیشتر بخوانید

میمون باهوشی که با علاقه لباس می شوید!

معلمان مدرسه ابتدایی اسحاق دیکسون در اشویل کارولینای شمالی که از نزیدک شاهد این صحنه بودند این ویدئوی جالب را تهیه کردند. این اتفاق در تاریخ ۲۱ سپتامبر رخ داد که آن‌ها متوجه حضور دو خرس سیاه در حیاط مدرسه شدند. در این ویدئو صدای معلمان که از دیدن این صحنه فوق العاده به وجد آمده اند شنیده می‌شوند.



انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان