نجات معجزه آسای زن از برخورد با قطار سریع السیر


نجات معجزه آسای زن از برخورد با قطار سریع السیر

زن جوان که در حال عبور از ریل قطار بود به شکل معجزه آسایی از برخورد با قطار سریع السیر و مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی توسط فعالان فضای مجازی در پیامرسان‎های مختلف منتشر و پربازدید می‎شوند که برخی از آن‌ها تعجب و توجه کاربران را به همراه دارد. ویدئویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر و پربازدید شده نیز زنی را نشان می‎دهد که از روی ریل قطار به سمت دیگر می‎رود و پس از لحظاتی توقف به سرعت مجددا از روی ریل عبور کرده و بلافاصله پی از عبور او، قطار تندرو از کنارش رد می‎شود.

این زن در هنگام حرکت قطار سریع السیر تصمیم به عبور از خطوط راه آهن کرد اما خوشبختانه به طرز عجیبی با قطار تصادف نکرد و نجات یافت. این ویدیو در فضای مجازی بازخورد های فراوانی داشته است. بسیاری از کاربران اظهار داشتند که خدا به این زن زندگی دوباره بخشیده است. برخی نیز زن را به خاطر رفتار عجیب و خطرناکش مورد سرزنش و انتقاد قرار دادند.

ویدئوی نجات معجزه آسای زن هنگام عبور از ریل قطار از آن دسته ویدئوهایی است که اگر ثبت و ضبط نمیشد شاید باورش برای خیلی از ما سخت بود. اما ضبط و انتشار این ویدئو نشان می‎دهد چگونه وقتی قرار نباشد اتفاقی رخ دهد، رخ نمی‎دهد و همه را شوکه می‏‎کند.

بیشتر بخوانید

دلیل عجیب مرد هندی برای طلاق همسرش

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان