درگذشت روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران بر اثر کرونا


درگذشت روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران بر اثر کرونا

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران ضمن اعلام درگذشت دکتر حمیده عسکری روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران بر اثر ابتلا به کرونا گفت: ایشان را می توان اولین مدافع سلامت روان آموزش عالی نامید و در نظر است مراسم یادبودی بصورت مجازی برای ایشان برگزار گردد.

درگذشت روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران بر اثر کرونا
دکتر حمید پیروی ضمن عرض تسلیت به جامعه دانشگاهی و روانشناسی بابت فقدان همکار خود به خبرنگار میگنا اظهار کرد: خانم حمیده عسکری همکاری به تمام معنا انسان، مسئولیت پذیر، متعهد،اخلاق مدار، مهربان، با وجدان کاری و چهره ای خندان بود. طی نزدیک به ٧ سال همکاری با ایشان یک بار ندیدم که ترشرویی داشته و یا حتی گله ای از حجم کارها، فعالیت ها و برنامه ها داشته باشند.

وی گفت: هم در کار مشاوره فردی و هم در فعالیت های آموزشی و هم کمپین های سلامت روان، نقطه اتکای ما در واحد مشاوره خوابگاه چمران مرکز مشاوره دانشگاه تهران بودند که پس از تعطیلی خوابگاه(بعلت همه گیری کرونا) در دفتر مرکزی مشاوره دانشگاه تهران مشغول خدمت رسانی بودند.

پیروی افزود: طی این سال ها دیروز بعد از خبر فوت ایشان متوجه شدیم که پدرشان از سرداران به نام ارتش می باشند و علیرغم شرایط خاص شان حتی یکبار هم حاضر نشدند به دیگر همکاران این نکته را اشاره کنند.
رئیس مرکز مشاوره تهران افزود: با توجه به اینکه ایشان یکی از روانشناسان جوان، متعهد،مذهبی و بی حاشیه و ادعا بودند و واجد شرایطی که خدمتتان عرض کردم و این نکته که در ایام کرونا هر روز در مرکز مشاوره دانشگاه و بیمارستان خانواده ارتش همکاری داشتند در نظر است مراسم یادبودی بصورت مجازی برای ایشان با اهدای مدال حامی به خانواده ایشان بصورت مجازی برگزار گردد.

به گفته پیروی، مرحوم حمیده عسکری تک فرزند خانواده و متولد بهمن 1362 و دارای تحصیلات در رشته روانشناسی در هر سه مقطع دانشگاهی بودند و ایشان در ایام اخیر بصورت شبانه روزی از پدر و مادر خود که مبتلا به کرونا شده بودند مراقبت می نموده است که متاسفانه بعلت درگیری 80 درصد ریه به ویروس کرونا و علیرغم تزریق هر دو دوز واکس آسترازنکا، روز گذشته روح ایشان آسمانی شد.

به گفته دکتر پیروی ایشان را می توان اولین مدافع سلامت روان آموزش عالی نامید.

روحش شاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید