سری تلویزیون‌ های هوشمند آنر ویژن X2 با حداقل قیمت 279 دلار معرفی شد


سری تلویزیون‌ های هوشمند آنر ویژن X2 با حداقل قیمت 279 دلار معرفی شد

تلویزیون هوشمند آنر ویژن ایکس 2 در سه مدل 43 و 55 و 65 اینچ با 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی راهی بازار خواهند شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، آنر در رویدادی با نام Honor Smart Life که اخیرا در چین برگزار شد، رسما سری تلویزیون‌های هوشمند آنر ویژن ایکس ۲ (Honor Vision X2) را در‌کنار چند محصول دیگر رونمایی کرد.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن ایکس ۲ در سه اندازه‌ی ۴۳ و ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه می‌شود. هر سه مدل به صفحه‌نمایش 4K UHD با پوشش رنگی DCI-P3 تا ۹۲ درصد مجهز هستند که درمقایسه‌با پنل‌های نسل اول افزایش یافته‌اند.

تلویزیون جدید آنر به استاندارد HDR10 و ویژگی بهینه‌‌سازی anti-aliasing (تکنیک افزایش دقت نمایش)، کاهش نویز NR و... مجهز است. همچنین، این تلویزیون گواهینامه‌ی Rheinland آلمان را دریافت کرده که به‌معنی کاهش نور مضر آبی برای محافظت سلامت چشم است.

بنابر ادعای آنر، تلویزیون هوشمند آنر ویژن ایکس ۲ می‌تواند با چهار پلتفرم اصلی ویدئویی ارتباط برقرار کند. افزون‌بر‌این، از کنترل صوتی از راه دور و پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند اشتراک چند‌صفحه‌ای (Multi-screen)، زمان تأخیر کم و کیفیت تصویر درخورتوجه برخوردار است.

سری تلویزیون‌ های هوشمند آنر ویژن X2 با حداقل قیمت 279 دلار معرفی شد

قدرت سخت‌‌افزاری این تلویزیون آنر را تراشه‌ی مدیاتک تأمین می‌کند که به چهار هسته‌ی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC1 مجهز است. در بخش حافظه، تلویزیون‌ها از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برند.

تلویزیون آنر ویژن ایکس ۲ از WLAN دو بانده (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز) با آنتن ۲ در ۲ MIMO برای اتصال اینترنت پرسرعت استفاده می‌‌کند. در این تلویزیون پورت‌های USB-A و HDMI نیز به‌همراه RJ-45 وجود دارد.

مدل‌های آنر ویژن ایکس ۲ به رابط کاربری Magic UI اختصاصی این شرکت مجهز هستند که گفته می‌شود تجربه کاربری جالب و اساسی به‌ارمغان می‌آورد. هنوز مشخص نیست که Magic UI براساس سیستم‌عامل HarmonyOS خواهد بود یا اندروید. صاحب سابق آنر (هواوی) در تلویزیون هوشمندش از HarmonyOS استفاده کرد؛ اما اکنون که آنر به برندی مستقل از هواوی تبدیل شده است، احتمال دارد که این شرکت تلویزیون‌هایش را به اندروید مجهز کند.

تلویزیون‌های ۴۳ و ۵۵ و ۶۵ اینچ آنر ویژن ایکس ۲ به‌ترتیب با قیمت ۱۷۹۹ یوآن (حدود ۲۷۹) و ۲۶۹۹ یوآن (حدود ۴۱۸ دلار) و ۳۴۹۹ یوآن (حدود ۵۴۲ دلار) از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ۱۴۰۰) در چین برای خرید دردسترس خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403