فریادهای جگر سوز دنیا جهانبخت از دست امیرتتلو + عکس


فریادهای جگر سوز دنیا جهانبخت از دست امیرتتلو + عکس

رکنا: نیا جهانبخت: تتلو تو زندگی منو و مهراد خراب کردی؟

دنیا جهانبخت فتومدلینگ است. دنیا جهانبخت مدتی در ترکیه زندگی می کرد. در حال حاضر دنیا جهانبخت هم در انگلیس و هم ترکیه زندگی می کند. دنیا جهانبخت در یک لایو از تتلو گله کرد. در این فیلم حرف های دنیا جهانبخت را بشنوید.

فریادهای جگر سوز دنیا جهانبخت از دست امیرتتلو + عکس

به گزارش رکنا، این جدایی در اینستاگرام سروصدای زیادی به پا کرد. او خود دنیا جهانبخت هم با انتشار لایو در اینستاگرام با اشک التماس از مهراد خواست که دوباره برگردد اما مهراد گویا کاملا بی خیال دنیا شده است.

دنیا با ساسی مانکن و بعد از میلیاردرهای عربی دنیا مدتی با امیر تتلو رابطه داشت و فیلم های از رابطه خود در سطح اینستاگرام منتشر کرد که هنوز هم دست به دست می شود. در واقع رابطه ی مهراد جم و دنیا جهانبخت اینگونه نبود که مهراد جم بتواند به سادگی گذشته دنیا را فراموش کند چرا که فیلم های گذشته دنیا (همان فیلم هایی که با آن توانسته ده میلیون فالوور جمع آوری کند) در سطح اینترنت منتشر می شود.

برخی از رسانه ها و پیج های اینستاگرامی با انتشار ویدیوهایی از دنیا جهانبخت می گویند انتشار این ویدیو از گذشته دنیا جهانبخت باعث به وجود آمدن اختلاف میان مهراد و دنیا شده است

به هر حال هرچه بود رابطه این دو شاخ اینستاگرامی یک سالی بیش تر دوام نداشت و البته به نظر می رسد دنیا از رهآورد این رابطه چند میلیونی فالوور به دست آورد و مهراد جم هم با وجود اینکه در ایران هم خواننده پرکاری بود اما همواره زیر سایه مسعود جهانی وتیمش بود حالا از صدقه سر رابطه با دنیا جهانبخت حالا برای خودش اسم و رسمی به دست آورده اگر در ایران با مشکل قضائی و ممنوع الفعالیتی مواجه نشود حالا می توان او را در زمره خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ به حساب آورد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
1 13

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !