خلاصه بازی ؛ تیم ملی فوتسال قزاقزستان 3 – ایران 2 ؛ رویا ها به سادگی بر باد رفت + سند


خلاصه بازی ؛ تیم ملی فوتسال قزاقزستان 3 – ایران 2 ؛ رویا ها به سادگی بر باد رفت + سند

ملی‌پوشان فوتسال ایران در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام جهانی 2021 به مصاف قزاقزستان رفتند که این دیدار را با نتیجه سه بر دو به قزاق ها واگذار کردند. نوشته خلاصه بازی ؛ تیم ملی فوتسال قزاقزستان 3 – ایران 2 ؛ رویا ها به سادگی بر باد رفت + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خلاصه بازی ؛ تیم ملی فوتسال قزاقزستان ۳ – ایران ۲ ؛ رویا ها به سادگی بر باد رفت + سند

تیم ملی فوتسال ایران 2 – قزاقستان 3 ؛ وداع یوزها با جام جهانی
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۳

خلاصه بازی ؛ تیم ملی فوتسال قزاقزستان 3 – ایران 2 ؛ رویا ها به سادگی بر باد رفت + سند

ملی‌پوشان فوتسال ایران در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ به مصاف قزاقزستان رفتند که این دیدار را با نتیجه سه بر دو به قزاق ها واگذار کردند.

خلاصه بازی ؛ تیم ملی فوتسال قزاقزستان 3 – ایران 2 ؛ رویا ها به سادگی بر باد رفت + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال ایران پس از اینکه در مرحله گروهی جام جهانی دو پیروزی مقابل صربستان و آمریکا به دست آورد و برابر آرژانتین شکست خورد، در دور یک‌هشتم نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر ۸ به برتری رسید تا امشب به مصاف قزاقستان برود؛ تیمی که در گروه A با هفت امتیاز در صدر جدول ایستاد و پس از آن با نتیجه ۷ بر صفر از سد تایلند عبور کرد تا حالا رودرروی ملی‌پوش ایران قرار بگیرد.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال- لیتوانی
سالن محل بازی: کائوناس آرنا/ ساعت: ۲۰:۳۰ (به وقت ایران)
داور: رایان شفرد(استرالیا)/ سایر داوران: پِلیسییر سدریچ(فرانسه) و سانتاماریا داریو(آرژانتین)/ وقت‌نگهدار: مولینا دیگو(کاستاریکا)/ داور ذخیره: تلس گان(برزیل).

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران
علیرضا صمیمی(دروازه‌بان)- حمید احمدی- علی‌اصغر حسن‌زاده- مسلم اولادقباد- سعید احمدعباسی

ترکیب ابتدایی تیم ملی قزاقستان
هیگوئیتا(دروازه‌بان)- تاینان- بیرژان اورازوف- دائورن تورساگولوف- داگلاس

شرح گل

ایران یک – قزاقستان صفر (دقیقه ۸: مسلم اولادقباد): در شرایطی که تیم ملی ایران بازی را در دست گرفته و نمایش بهتری داشت، مسلم اولادقباد از میانه زمین به سعید احمدعباسی پاس داد تا او پس از یک چرخش در پشت محوطه جریمه و پاس پای چپ به مقابل تیرک دوم دوباره اولادقباد را صاحب موقعیت کند تا این شماره ۸ تکنیکی ایران با ضربه بغل پا هیگوئیتا را مغلوب کرده و گل اول را به ثمر رساند.

ایران ۲ – قزاقستان صفر (دقیقه ۱۵: احمد اسماعیل‌پور): مهدی جاوید پاس چیپ استثنایی از زمین خودی به پشت بازیکنان قزاقستان فرستاد تا احمد اسماعیل‌پور با فرار از کنار تاینان در موقعیت تک به تک با هیگوئیتا قرار بگیرد و با دریبل این دروازه‌بان و ستاره قزاق‌ها و ضربه پای راست گل دوم ایران را بزند.

ایران ۲ – قزاقستان ۱ (دقیقه ۲۵: دورن تورساگولوف): ضربه اولادقباد در موقعیت تک به تک توسط هیگوئیتا دفع شد تا در برگشت ضدحمله قزاق‌ها از سمت راست زمین با ضربه بغل پای تورساگولوف از کنار دستان صمیمی عبور کند و تبدیل به گل شود.

ایران ۲ – قزاقستان ۲ (دقیقه ۲۹: آرنولد کنوب): ضربه ایستگاهی عجیبی که با تصمیم داور مبنی بر تمارض محمد شجری در لحظه برخورد با هیگوئیتا به سود قزاقستان اعلام شده بود، جونیور به سمت چپ پاس داد تا آرنولد کنوب با شوت تماشایی و مهارنشدنی دروازه ایران را باز کند و کار را به تساوی بکشد.

ایران ۲ – قزاقستان ۳ (دقیقه ۳۸: تاینان): در حالی که علیرضا صمیمی و محمد شجری دروازه ایران را نجات داده بودند، قزاق‌ها روی یک کرنر و پاس به عقب، با شوت سرضرب پای چپ تاینان گل سوم را زدند تا ایران در آستانه شکست قرار بگیرد.

در حاشیه

* حسین طیبی پس از چهار مسابقه غیبت در فهرست تیم ملی ایران بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه قفسه سینه، امشب در لیست دیدار با قزاقستان حضور دارد که بعید است بازی کند.
* فرهاد فخیم، بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال ایران به علت مصدومیت دور از فهرست دیدار با قزاقستان است.
* محمدرضا سنگ‌سفیدی، شماره ۶ تیم ملی فوتسال ایران با تصمیم سید محمد ناظم‌الشریعه از لیست بازی مقابل قزاق‌ها خط خورده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...