انتشار اولین تصویر رسمی از شورلت کوروت Z06 جدید


انتشار اولین تصویر رسمی از شورلت کوروت Z06 جدید

شورلت پیش از معرفی رسمی کوروت C8 Z06 در سه‌شنبه 26 اکتبر (4 آبان)، اولین تصویر رسمی از آن‌را منتشر کرده است. این تصویر اولین نمای واضح از Z06 جدید را بدون پوشش‌های استتاری نشان می‌دهد. در این تصویر ویژگی‌های جدیدی در طراحی کوروت مثل سپر جلوی الهام گرفته از مدل مسابقه‌ای C8.R، گلگیرهای عریض‌تر … The post انتشار اولین تصویر رسمی از شورلت کوروت Z06...

شورلت پیش از معرفی رسمی کوروت C8 Z06 در سه‌شنبه ۲۶ اکتبر (۴ آبان)، اولین تصویر رسمی از آن‌را منتشر کرده است. این تصویر اولین نمای واضح از Z06 جدید را بدون پوشش‌های استتاری نشان می‌دهد. در این تصویر ویژگی‌های جدیدی در طراحی کوروت مثل سپر جلوی الهام گرفته از مدل مسابقه‌ای C8.R، گلگیرهای عریض‌تر و ورودی هوای جانبی بزرگ‌تر به چشم می‌خورد. علاوه بر این، رینگ‌های چند پره‌ای هم دیده می‌شود که احتمالاً به‌طور خاص برای Z06 طراحی شده‌اند.

انتشار اولین تصویر رسمی از شورلت کوروت Z06 جدید

ویژگی عجیب اما اسپویلر ثابت عقب است که این یعنی احتمالاً Z06 جدید با پکیج‌های آئرودینامیکی مختلفی ارائه خواهد شد زیرا طی ماه‌های گذشته، پروتوتایپ‌های این خودرو با دو نوع اسپویلر مختلف در نوربرگ‌رینگ دیده شده‌اند. همچنین نمونه‌ای که در تیزر رسمی شورلت دیده می‌شود هم در عقب اسپویلر بزرگی دارد. این ویدئو نشان می‌دهد که Z06 جدید روی پیست تمرکز دارد و هم در نوربرگ‌رینگ و هم در پیست لمانز آزمایش می‌شود.

طبق گفته‌های غیررسمی، این خودرو در جهنم سبز در ترافیک تایم ۷ دقیقه و ۱۲ ثانیه را ثبت کرده که این یعنی تایم رسمی آن می‌تواند زیر ۷ دقیقه باشد.

انتشار اولین تصویر رسمی از شورلت کوروت Z06 جدید

Z06 جدید اما علاوه بر ارتقاء آئرودینامیک، ترمز و سیستم تعلیق، از پیشرانهٔ جدید هم استفاده می‌کند. این یک موتور ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی میل‌لنگ تخت است که حدود ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. هرچند این اعداد از Z06 قبلی کمتر هستند اما افزایش قابل‌توجهی را نسبت به ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور کوروت استینگری پایه نشان می‌دهند. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی C8 Z06 احتمالاً تصاویر و اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

انتشار اولین تصویر رسمی از شورلت کوروت Z06 جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس