مشخصات کلیدی و طراحی احتمالی POCO C31 منتشر شد


مشخصات کلیدی و طراحی احتمالی POCO C31 منتشر شد

اطلاعات منتشرشده از مشخصات و طراحی احتمالی POCO C31 ما را بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا می‌کند.

پوکو در تاریخ ۳۰ سپتامبر از تلفن هوشمند POCO C31 در هند رونمایی خواهد کرد. همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، این دستگاه نسخه به‌روزشده POCO C3 است که با ویژگی‌های جدید وارد بازار خواهد شد؛ اما مدت کوتاهی است که صفحه مشخصات این گوشی‌ هوشمند به‌روز و قابلیت‌های کلیدی آن مشخص شده.

به گزارش گیزموچاینا، این گوشی پوکو دارای ناچ قطره‌ای و حاشیه قسمت پایین آن نسبت به باقی دستگاه کمی ضخیم‌تر خواهد بود. این دستگاه توسط تراشه هلیو G35 و ۴ گیگابایت رم هدایت خواهد شد.

POCO C31 به کاربران خود عمر باتری طولانی ارائه خواهد داد و این مسئله می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که بیشتر زمان خود را خارج از خانه هستند و از خاموش شدن گوشی هوشمند خود هراس دارند. برخی دیگر از ویژگی‌های دستگاه مذکور شامل اسکنر اثر انگشت و قفل صورت می‌شود. متأسفانه هنوز سایر مشخصات POCO C31 فاش نشده است.

به نظر می‌رسد احتمالا نسل بعدی گوشی پوکو بیشتر مشخصات خود را از POCO C3 وام بگیرد. البته POCO C3 فاقد اسکنر اثر انگشت است؛ اما C31 این ویژگی را خواهد داشت. علاوه بر این، ممکن است شاهد پیشرفت جزئی در طراحی ظاهری این گوشی هوشمند باشیم.

مشخصات احتمالی POCO C3

POCO C3 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی (اصلی)، ۲ مگاپیکسلی (لنز ماکرو) و ۲ مگاپیکسلی (سنسور تشخیص عمق) خواهد بود. همچنین MIUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ از قبل روی دستگاه نصب خواهد شد.

C3 دارای تراشه هلیو G35، حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»