بیش از یک میلیون نفر برای رانا پلاس سقف شیشه‌ ای، ثبت نام کردند


بیش از یک میلیون نفر برای رانا پلاس سقف شیشه‌ ای، ثبت نام کردند

مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده‌ی رانا پلاس سقف شیشه‌ای با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در ایران‌خودرو برگزار شد. تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده در این طرح، یک میلیون و 230 هزار نفر بود.

مراسم قرعه‌کشی مرحله بیست و سوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای رانا پلاس سقف شیشه‌ای برگزار شد. در این مرحله از فروش فوق‌العاده برای خودروی رانا پلاس سقف شیشه‌ای با موتور TU5 پلاس و جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی، یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر اقدام به ثبت نام کرده بودند. ظرفیت ثبت نام برای این خودرو دو هزار دستگاه در نظر گرفته شده است.

نتایج قرعه‌کشی از طریق پیامک به پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا به پرداخت وجه کامل خودرو مطابق با بخشنامه اقدام کنند. در صورت واریز نشدن، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

مشخصات فنی و امکانات رانا پلاس سقف شیشه‌ای

موتور TU5P نسخه تقویت‌شده TU5 با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن‌متر گشتاور است که در مقایسه با TU5، به فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (CVVT) مجهز است تا علاوه بر بهبود مقدار آلایندگی، قدرت و گشتاور بیشتری فراهم کند. همچنین جعبه‌دنده رانا پلاس سقف شیشه‌ای، اولین مدل ۶ سرعته تولیدشده در ایران است.

از مهم‌ترین تجهیزات خودروی رانا پلاس با جعبه‌دنده MT6 و سقف شیشه‌ای، می‌توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه کلیدهای شیشه‌بالابر درها و آئینه برقی جدید، غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی روی فرمان (MFC) اشاره کرد، سایر تجهیزات این خودرو عبارت‌اند از:

سقف شیشه‌ای (یک‌دست مشکی)فرمان برقیکروز کنترلمجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه کلیدهای شیشه‌بالابرها و آئینه برقی جدیدمجموعه داشبورد (بهبود گرین)چراغ‌های جلو و عقب جدیدجلوپنجره طرح جدیدمجموعه صندلی‌ها با روکش جدید (مشابه پژو ۲۰۷)ایزوفیکسدستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک)غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه MFC (کلیدهای کنترلی روی فرمان)آینه‌های جدید راهنمادارسنسور دنده عقب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود