وضعیت مبهم هوادار تهران در آستانه لیگ برتر 21| تیم بحران‌زده عنایتی


وضعیت مبهم هوادار تهران در آستانه لیگ برتر 21| تیم بحران‌زده عنایتی

مالک تیم عنایتی نیامده پشیمان شد و حالا هوادار در آستانه لیگ برتر 21 در بحران قرار گرفته‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه هوادار تهران درحالی که باید خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کند،  هنوز وضعیت مالکیتش مشخص نیست. پس از صعود تیم فوتبال هوادار تهران به لیگ برتر، حرف و حدیث‌های فراوانی درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر مطرح بود. با وجود اینکه گفته می‌شد عنایتی امتیاز تیم را به یک باشگاه تازه سقوط کرده می‌فروشد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا طی خبری رسمی از سوی این باشگاه اعلام شود که مالکیت هوادار به یک شرکت بازرگانی واگذار شده است.

با این حال در چند روز اخیر خبر رسید که مالکان جدید هوادار از تصمیم خود برای تیم داری در لیگ برتر منصرف شده اند. از قرار معلوم اختلاف حساب آن‌ها با عنایتی باعث شده با وجود توافقات اولیه، آن‌ها از خرید امتیاز باشگاه هوادار منصرف شوند.

در حالی که حدود یک ماه دیگر فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود و هوادار هم فعالیت خوبی در نقل وانتقالات داشته و توانسته است مهرداد بشاگرد، دروازه بان فصل گذشته گل گهر سیرجان، را با وجود توافق با مدیران نفت مسجدسلیمان جذب کند، همچنین با ابوالفضل عکاشه، مهاجم تیم ذوب آهن در فصل گذشته، قرارداد بست، این خرید‌ها نشان می‌دهد که هوادار نمی‌خواهد از قافله عقب بماند؛ اما بحث کناره‌گیری مالکان باشگاه، مشکلاتی را برای این تیم تازه لیگ برتری شده ایجاد کرده است. در روز‌های اخیر تلاش‌های زیادی انجام شده تا وضعیت مالکیت هوادار به صورت قطعی مشخص شود، اما با وجود این، تلاش‌ها بی نتیجه مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران