معرفی داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون


معرفی داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، داوران مرحله منطقه‌ای این رویداد فرهنگی و ادبی را معرفی کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داوران مرحله منطقه‌ای این رویداد فرهنگی و ادبی را معرفی کرد.

در مرحله‌ منطقه‌ای این دوره از جشنواره قصه‌گویی، دو شیوه‌ قصه‌گویی شاملِ بخش «آیینی‌سنتی» و بخش «ملی» به صورت جداگانه داوری می‌شود.بر اساس این خبر، کل کشور به دو منطقه - یک منطقه ۱۵ استان و منطقه دیگر ۱۶ استان- تقسیم شده است. داوران در تهران به صورت متمرکز، هم‌زمان یک گروه بخش «آیینی‌سنتی» و گروه دیگر «بخش ملی» را داوری می‌کنند.

«کبرا بابایی» نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی، «رضا موزونی» نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودک و نوجوان، «محمد سیمزاری» نویسنده، بازیگر و کارگردان، داوران گروه اول بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای را تشکیل می‌دهند.همچنین «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، گروه دوم بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی هستند.

داوری بخش «آیینی‌سنتی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را «فهمیه باروت‌چی» بازیگر و کارگردان تئاتر، «اردشیر صالح‌پور» نویسنده، پژوهش‌گر، کارگردان و مدرس تئاتر و «علی‌مراد خرمی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.

بر همین اساس، داوران بخش قصه‌گویی با زبان اشاره را نیز «وحیده نظری» مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار کودکان کم‌توان ذهنی، «کیخسرو رنگرز» مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش و «مهتاب شهیدی» مدرس و داور قصه‎‌گویی و مربی کانون پرورش فکری شامل می‌شوند. مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان