80 هزار سرپرست خانوار در اصفهان زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان هستند


80 هزار سرپرست خانوار در اصفهان زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان هستند

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان گفت: 80 هزار سرپرست خانوار در این استان تحت پوشش بیمه عشایر و روستاییان هستند که نزدیک به 10 هزار نفر از این صندوق حقوق و مزایا دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی ابارشی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل تعدادی از کارگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با سابقه حضور در جبهه‌های جنگ با بیان اینکه محروم نماندن عشایر و روستاییان از خدمت بیمه دولت، به‌عنوان مهمترین هدف این مجموعه محسوب می‌شود تاکید کرد : امید است با بهره‌مندی عشایر، کشاورزان و روستاییان از خدمات تامین اجتماعی، امنیت خاطر توام با حفظ کرامت انسانی در این جوامع بومی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یک برهه زمانی نیست بلکه به‌عنوان گنجینه عظیمی است که ملت ایران تا مدت‌های طولانی می‌تواند از آن استفاده کند ادامه داد: شهدا، جانبازان و رزمندگان در راه دفاع از میهن اسلامی، مجاهدت و تلاش کردند و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون آنها هستیم و گرامیداشت نام و یاد آنها به‌عنوان وظیفه ما محسوب می‌شود.

ابارشی خاطرنشان کرد: در مراسم امروز چند تن از کارگزاران بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان که افتخار حضور در دفاع مقدس داشتند و یا از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بودند در این مراسم دعوت شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان نیز در این مراسم گفت: روستاییان و عشایر در خط مقدم خدمت به کشور قرار داشته و همواره پشتیبان نظام هستند.

محمد رضایی افزود: روستاییان و عشایر قشر تاثیرگذار درکشور ما محسوب می‌شوند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: بسیاری از روستاییان و عشایر در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: این نهاد بطور خاص خدمات فرهنگی به پیشکسوتان دفاع مقدس و بطور عام به همه مردم ارائه می‌دهد.

از مجموع یکهزار و ۷۸۰ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در کل کشور، ۴۹ کارگزاری در استان اصفهان مستقر است.

آیین تجلیل تعدادی از کارگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس در باغ غدیر اصفهان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی