دریافت طرح «+C» داناپلاس، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، تا 15 مهر رایگان است


دریافت طرح «+C» داناپلاس، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، تا 15 مهر رایگان است

مشترکان جدید داناپلاس، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، تا 15 مهر فرصت دارند طرح «+C» را به‌‌رایگان دریافت کنند.

داناپلاس پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مهلتی برای فعال‌سازی رایگان طرح «+C» این پلتفرم به ارزش ۵۵۰ هزار تومان مشخص کرده است. به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این طرح تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ برای مشترکان جدید داناپلاس قابل فعال‌سازی و به‌مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی قابل‌استفاده است. با فعال‌سازی رایگان این طرح، کاربران می‌توانند از امکاناتی مانند تعداد نامحدود وبینار، کلاس، جلسه و رویداد با حضور ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده هم‌زمان و امکان استفاده هم‌زمان از پنج وب‌کم بهره‌مند شوند.

داناپلاس با یکپارچه‌سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین با سامانه‌های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر را دردسترس مراکز آموزشی قرار داده است. علاقه‌مندان به ثبت‌نام و استفاده از امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین، جلسه آنلاین و وبینار داناپلاس می‌توانند به وب‌سایت این پلتفرم به نشانی plus.danaapp.ir مراجعه کنند.

امکانات ویژه داناپلاس برای مراکز آموزشی

داناپلاس «رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)» خود را با هدف تسهیل در استفاده یکپارچه از سامانه‌های مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس‌های آنلاین ارائه کرده است. با استفاده از این امکان، مراکز آموزشی می‌توانند به‌آسانی سامانه مدیریت آموزشی خود را به بستر داناپلاس متصل کنند. بدین‌ترتیب، مراکز آموزشی به ایجاد مجدد حساب کاربری برای دانش‌آموزان و معلمان و تعریف دوباره محتوای دروس نیاز نخواهند داشت.

از این طریق، هر مرکز آموزشی می‌تواند سامانه مدیریت آموزشی خود شامل اطلاعات آموزشی دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی، آزمون‌های برگزار‌شده و... را به بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس متصل کند و از سرورهای قدرتمند داناپلاس برای برگزاری کلاس بهره‌مند شود. اطلاعات بیشتر در این زمینه در بخش توسعه‌دهندگان در وب‌سایت داناپلاس به نشانی danaplus.net/developers دردسترس است.

داناپلاس همچنین امکان شخصی‌سازی برند و لوگو و فایل ارائه موجود روی صفحه را برای مؤسسه‌های آموزشی و اشخاص فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، نام و لوگو مؤسسه می‌تواند جایگزین اطلاعات مربوط به داناپلاس شود و کاربران تجربه کاربری یکپارچه‌ای تجربه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !