چین به حمله علیه بیت کوین ادامه میدهد


خدمات محبوب ارزهای رمزنگاری شده در چین مسدود شده است و بانک مرکزی این کشور فعالیت های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده...

خدمات محبوب ارزهای رمزنگاری شده در چین مسدود شده است و بانک مرکزی این کشور فعالیت های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده را غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش ایران جیب به نقل از BeInCrypto، مقامات چینی پس از ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در وب سرویس های اینترنتی محبوب، ارزها را برای ردیابی اطلاعات مربوط به آنها مسدود کرده اند.

محدودیت های دسترسی CoinGecko ،CoinMarketCap ،TradingView و دیگران را تحت تأثیر قرار داد. کاربران از VPN برای دور زدن محدودیت ها استفاده می کنند.

در ۲۴ سپتامبر، بانک خلق چین کلیه فعالیت های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده را غیرقانونی اعلام کرد.

بانک مرکزی چین متعهد شده است که برای محافظت از اموال مردم و حفظ نظم مالی، سفته بازی های ارز مجازی را محدود کند. در برابر این اخبار، نرخ بیت کوین با کاهش ۹ درصدی به ۴۰.۹۰۸ دلار رسید و هنوز حالت اُفت را نشان می دهد. بیت کوین در ۲۸ سپتامبر ساعت ۱۱:۲۵ به وقت مسکو با ۴۱.۹۱۵ دلار معامله می شود.

در اواسط ماه ژوئیه، بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال BTC چین بابی لی، ممنوعیت ارزهای رمزپایه را در چین پیش بینی کرد، زیرا مقامات نمی خواهند با یک محصول مالی غیرقابل کنترل برخورد کنند.

لی به ماینرها توصیه کرد که سخت افزار خود را قبل از ارزان شدن بفروشند.

کارشناسان معتقدند که قانونی شدن ارزهای رمزنگاری شده برای کشورهایی که سیستم مالی ضعیفی دارند و حجم زیادی از بودجه را از خارج و کشورهای خارج از کشور دریافت می کنند، جالب توجه است.

در اوایل ماه ژوئن، یکی از این کشورها السالوادور بود که بیت کوین را به عنوان ابزار رسمی پرداخت به رسمیت شناخت.

السالوادور، با بسیاری از شهروندانش که در ایالات متحده کار می کنند و پول خود را به خانه می فرستند، ۱.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی را بابت هزینه خدمات پرداخت از دست می دهد. پرداخت بیت کوین با کارمزد صفر برای حل این مشکل طراحی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها