پوتین و اردوغان در خصوص تحولات سوریه و افغانستان رایزنی می‌کنند


پوتین و اردوغان در خصوص تحولات سوریه و افغانستان رایزنی می‌کنند

شفقنا- کاخ کرملین اعلان کرد که ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان رئیسان جمهوری روسیه و ترکیه، در دیدار حضوری چهارشنبه در بندر سوچی، به رایزنی های مفصلی درباره اوضاع جهان به ویژه سوریه، افغانستان، لیبی و قفقاز خواهند پرداخت. به گزارش شفقنا از ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس؛ بخش مطبوعاتی کرملین افزود که دو  رهبر جنبه های گوناگون […]

پوتین و اردوغان در خصوص تحولات سوریه و افغانستان رایزنی می‌کنندپوتین و اردوغان در خصوص تحولات سوریه و افغانستان رایزنی می‌کنند

شفقنا- کاخ کرملین اعلان کرد که ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان رئیسان جمهوری روسیه و ترکیه، در دیدار حضوری چهارشنبه در بندر سوچی، به رایزنی های مفصلی درباره اوضاع جهان به ویژه سوریه، افغانستان، لیبی و قفقاز خواهند پرداخت.

به گزارش شفقنا از ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس؛ بخش مطبوعاتی کرملین افزود که دو رهبر جنبه های گوناگون مشارکت و همکاری روسیه و ترکیه را در حوزه های سیاسی، بازرگانی و اقتصادی بررسی خواهند کرد.

اردوغان در ماه اوت ابراز امیدواری کرد که در دیدار بعدی خود از روسیه، در باره جزئیات خرید دومین آتشبار سامانه های دفاع هوایی اس – ۴۰۰ مذاکره کند.

آخرین دیدار حضوری این دو رهبر در مارس ۲۰۲۰ در سفر اردوغان به روسیه، در کرملین برگزار شد و از آن پس و هم زمان با دوره همه گیری ویروس کرونا، تمامی مذاکرات رئیسان جمهوری روسیه و ترکیه تلفنی یا ویدیویی و به صورت دو یا چند جانبه بوده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا