افشای جاسوسی دو مقام سابق لبنانی برای عربستان سعودی


افشای جاسوسی دو مقام سابق لبنانی برای عربستان سعودی

شفقنا- روزنامه «الاخبار» لبنان سه‌شنبه (امروز) اسنادی مبنی بر جاسوسی یک مقام سیاسی و یک دیپلمات لبنانی برای عربستان سعودی منتشر کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ «الاخبار» در گزارش خود در این خصوص نوشت که «وائل ابو فاعور» سیاستمدار نزدیک به «ولید جنبلاط» رئیس حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان با سازمان اطلاعات عربستان سعودی ارتباط داشته است. این...

افشای جاسوسی دو مقام سابق لبنانی برای عربستان سعودیافشای جاسوسی دو مقام سابق لبنانی برای عربستان سعودی

شفقنا- روزنامه «الاخبار» لبنان سه‌شنبه (امروز) اسنادی مبنی بر جاسوسی یک مقام سیاسی و یک دیپلمات لبنانی برای عربستان سعودی منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ «الاخبار» در گزارش خود در این خصوص نوشت که «وائل ابو فاعور» سیاستمدار نزدیک به «ولید جنبلاط» رئیس حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان با سازمان اطلاعات عربستان سعودی ارتباط داشته است.

این روزنامه گفت که اسنادی مربوط به گزارش‌هایی که وی جلسات «تمام سلام» و «سعد الحریری» و هیئت وزیران به عربستان ارسال می‌کرده، در دست دارد.

الاخبار همچنین افزود که «هادی جابر» سفیر لبنان نیز با «وائل ابو فاعور» در این جاسوسی همکاری داشته و از وضعیت یمن پس از حملات ائتلاف سعودی به این کشور، به ابو فائور اطلاع می‌داده و او نیز این اطلاعات را به سازمان اطلاعات عربستان ارسال می‌کرده است.

این خبر را در روزنامه الاخبار ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!