رئیس سازمان تعزیرات: برنامه‌هایی را برای کاهش تخلفات در بازار عملیاتی می‌کنیم


رئیس سازمان تعزیرات: برنامه‌هایی را برای کاهش تخلفات در بازار عملیاتی می‌کنیم

شفقنا- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: باید برنامه‌هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم. به گزارش شفقنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه خود، گفت: پس از یک بررسی دقیق […]

رئیس سازمان تعزیرات: برنامه‌هایی را برای کاهش تخلفات در بازار عملیاتی می‌کنیمرئیس سازمان تعزیرات: برنامه‌هایی را برای کاهش تخلفات در بازار عملیاتی می‌کنیم

شفقنا- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: باید برنامه‌هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم.

به گزارش شفقنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه خود، گفت: پس از یک بررسی دقیق و کارشناسی، راهبردهای برنامه‌ریزی شده تعیین و حول سه محور شکل گرفته است.

وی نخستین محور را برآوردن انتظارات مردم از سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد و گفت: از سازمان تعزیرات به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار یاد می‌شود و بر همین اساس انتظارات حداکثری از سازمان وجود دارد و در ادامه برنامه‌ها را در راستای این محور قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان تعزیرات افزود: محور دوم برآورده کردن خواسته‌های پرسنل خدوم سازمان است، کارکنان تلاش‌های زیادی با وجود کمبودها در تمام نقاط مختلف دارند بنابر این باید وضعیت جذب و رفاهی آنان را مرتفع کنیم.

وی افزود: محور سوم اقتضایات روز است که هر سازمانی با آن برخورد دارد و بر اساس این محورها، اقدامات در حوزه هشت‌گانه طبقه‌بندی شده و امیدواریم در بازه زمانی یک ماه تا ۷۰ روزه بتوانیم این برنامه‌ریزی را نهایی کنیم.

اصانلو همچنین بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات، آموزش و توانمندسازی پرسنل، هوشمند سازی خدمات شعب سازمان تعزیرات تاکید کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: باید برنامه‌هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا