عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»


عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»

شفقنا رسانه_  عکس از منابع مهم اطلاعات است و عکاسان نقشی تاثیرگذار در انتخاب و انتقال این اطلاعات بر عهده دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب، بیان واقعیت صحنه به مخاطب و قابل درک بودن است. عکس خبری باید ساده، دقیق و سرشار از اطلاعات باشد و همچنین بتواند از زوایایی جدید و گسترده تر از […]

عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»

شفقنا رسانه_ عکس از منابع مهم اطلاعات است و عکاسان نقشی تاثیرگذار در انتخاب و انتقال این اطلاعات بر عهده دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب، بیان واقعیت صحنه به مخاطب و قابل درک بودن است. عکس خبری باید ساده، دقیق و سرشار از اطلاعات باشد و همچنین بتواند از زوایایی جدید و گسترده تر از واقعیت را در معرض دید مخاطب قرار دهد. «شفقنا رسانه» با همین رویکرد قصد دارد، منتخبی از تصاویر و گزارش های تصویری خبرگزاری های داخلی را که از نظر مضمون، ویژگی های حرفه ای و جذابیت های تصویری تا حدی متمایز به نظر می رسد، منتشر کند.

گزارش زیر شامل عکس های منتخب هادی هیربدوش عکاس خبرگزاری فارس از شب اربعین حسینی در کربلای معلی است که به دلیل انتخاب نماهای عالی، مورد توجه قرار گرفت. در شرح تصاویر این گزارش آمده است: «در شب اربعین حسینی(ع)، بین الحرمین در کربلای معلی مملو از خیل عظیم زائرانی بود که از کشور‌های مختلف جهان با پای پیاده راهی کربلا شدند تا اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان را در جوار بارگاه مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) به عزاداری و سوگواری بپردازند.»

عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»

عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»عکس های منتخب/ حال و هوای شب اربعین حسینی در کربلای معلی از دریچه دوربین «هادی هیربدوش»

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا