تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر بهداشت: با شجاعت دست مافیای دارو را قطع کنید


تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر بهداشت: با شجاعت دست مافیای دارو را قطع کنید

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت کاهش دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی امروز در دیدار دکتر بهرام عین اللهی، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: اکنون مسئولیت بزرگ سلامت، بهداشت و درمان مردم در دست جنابعالی و همکاران محترمتان قرار گرفته و از خداوند متعال و حضرت رضا (ع) درخواست می‌کنیم که شما را یاری کنند تا بتوانید با روحیه جهادی و انقلابی، تلاش و کوشش مضاعف، دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت را به حداقل برسانید.

اجازه ندهیم مردم غصه تامین دارو داشته باشند

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به این حوزه ادامه داد: طبق فرمایشات عالمانه ایشان، خود بیماری، یک غصه و مشکل برای مردم است، بنابراین نباید اجازه بدهیم تهیه دارو و تامین هزینه آن، غصه دیگری برای خانواده‌ها باشد، که ان‌شاءالله امیدواریم با تلاش‌های شما و دولت جدید، این دغدغه به حداقل برسد.

دست مافیا را با شجاعت قطع کنید

وی تاکید کرد: همانند برخی حوزه‌ها، در حوزه بهداشت، درمان و دارو نیز برخی گروه‌های مافیایی وجود دارد که غصه مردم را دو چندان می‌کنند و لازم است برخورد جدی با آن‌ها صورت بگیرد.

حجت الاسلام مروی تصریح کرد: وزارت بهداشت هم از فعالیت این گروه‌های مافیایی آسیب می‌بیند و راهکار حل این مشکل این است که قاطعانه، با تدبیر و شجاعت دست این مافیا را قطع کنید تا تأمین سلامت و بهداشت مردم در یک مسیر صحیح قرار بگیرد.

آستان قدس نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد

تولیت آستان قدس رضوی به نگاه و راهبرد آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: مسئولیت اصلی تامین نیاز‌های حوزه بهداشت و سلامت در کشور، استان خراسان رضوی و شهر مشهد برعهده دولت و وزارت بهداشت است، اما ما نیز در آستان قدس رضوی نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم در شرایطی مانند موج پنجم کرونا، بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: در مقابله با موج پنجم کرونا، هر آنچه ما در آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان پای کار آوردیم، وظیفه‌ای بوده که به انجامش باور داشتیم و در حد امکانات و مقدوراتمان، در خدمت بیماران و کادر درمان بودیم.

حجت الاسلام مروی ادامه داد: الحمدلله در سطح استان نیز تاکنون هماهنگی بسیار خوبی بین آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته و آنچه در مقابله با موج پنجم کرونا در شهر مشهد اتفاق افتاد، ثمره هماهنگی، همدلی و همکاری با نماینده محترم، ولی فقیه در استان، استاندار محترم، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه‌ها بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دکتر بحرینی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های آستان قدس رضوی با دانشگاه علوم پزشکی در دوره مسئولیت دکتر کیانی رئیس جدید این دانشگاه نیز استمرار داشته باشد.

منبع:آستان نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور