رژه ماشین های سوپر لوکس گلزار در تهران + فیلم


رژه ماشین های سوپر لوکس گلزار در تهران + فیلم

رکنا، محمدرضا گلزار با یک رژه باشکوه از ماشین های میلیاردی اش در خیابان های تهران رونمایی کرد.

محمدرضا گلزار از چهره های پولدار است اما ظاهرا محمدرضا گلزار سختی زیادی کشیده است تا به این حد از شهرت و وضع مالی خوب برسد. محمدرضا گلزار یکی از چهره های مطرح در گروه معروف آریان بوده است. محمدرضا گلزار در رستوران هم کار کرده است.محمدرضا گلزار گاهی فیلمی از خودورهای لوکس خود منتشر می کند.

به گزارش رکنا، محمدرضا گلزار یک برند خودرویی مشهور و لوکس دارد که کار او تبدیل ماشین های لوکس و گرانقیمت به ماشین های سوپر لوکس و بسیار لاکچری است و سپس با قیمت چندین میلیارد تومان به فروش می رسانند.

هرچند بر سر اینکه به محمدرضا گلزار سوپر استار بگوییم یا نه اختلافات زیادی است و مردم همیشه نسبت به این جمله واکنش تند نشان می دهند ولی آنچه که می خواهیم بگوییم این است که گلزار به لحاظ مالی و فعالیت های اقتصادی در میان هنرمندان واقعا یک سوپر استار است ! محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همیشه مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست کرده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله کرده اند و خواندن او را مسخره می کنند.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده وفقط جنبه سرگرمی دارد

آیا این خبر مفید بود؟
2 4

حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...