نمایشگاه تخصصی مبلمان در شهرک گلستان شیراز برپا است


نمایشگاه تخصصی مبلمان در شهرک گلستان شیراز برپا است

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: سی‌امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان منزل و اداری‌ تا دهم مهرماه 1400 هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز برپا است.

بنا بر مطلب ارسالی روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه در شامگاه سه شنبه ششم مهرماه تاکید کرد که دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در برپایی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، این نمایشگاه در سه سالن بهار، نرگس، حافظ با حضور ۱۱۰ شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور برپا شده است.
وی ادامه داد: افزون بر ۳۰ درصد این شرکت‌ها از استان فارس و مابقی از استان های تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، البرز، قزوین و همدان هستند.
ایزدی گفت:‌ مهمترین ویژگی این نمایشگاه‌ها ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است و تلاش بر این است که بتوانیم با برپایی این نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم.
رئیس سازمان صمت فارس اظهار داشت:‌ با توجه به رهنمودهای مقام‌های عالی کشور، مهمترین وظایفی که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار دارد، اجرایی کردن حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق تولید است بنابراین برپایی این نمایشگاه‌ها در راستای عمل به این موضوع مهم است تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه حمایت از رونق تولید و تولید داخلی جامه عمل بپوشانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت