زیباسازی صورت با 3 حرکت با استفاده از زبان


زیباسازی صورت با 3 حرکت با استفاده از زبان

یکی از عواملی که باعث ایجاد بد فرمی صورت می شود، پوزیشن اشتباه زبان در دهان است. با استفاد هاز چند تمرین ساده، شکل زبان را می توانید در دهان تغییر دهید و باعث زیباسازی صورت شوید. زیباسازی و فرم دادن به صورت با استفاده از تمرین زبان خطوط روی چانه یا غبغ می تواند […] نوشته زیباسازی صورت با 3 حرکت با استفاده از زبان اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ منتشر...

یکی از عواملی که باعث ایجاد بد فرمی صورت می شود، پوزیشن اشتباه زبان در دهان است. با استفاد هاز چند تمرین ساده، شکل زبان را می توانید در دهان تغییر دهید و باعث زیباسازی صورت شوید.

زیباسازی و فرم دادن به صورت با استفاده از تمرین زبان

خطوط روی چانه یا غبغ می تواند به دلیل ژنتیک، بالا رفتن سن و اضافه وزن ایجاد شود و یکی دیگر از دلایل آن، پوزیشن اشتباه زبان درون دهان است. خوشبختانه می توانید در این مورد دخالت کنید و شکل زبان را درون دهان اصلاح کنید تا ظاهر صورت شما بهتر شود.

غبغب تجمعی از چربی ها در زیر چانه نشان می دهد که امر طبیعی است. ماهیچه پلاتیسما که گردن را به چانه صل می کند، ممکن است که ضعیف شود و در چنین مواردی چربی بیشتری در این ناحیه تجمع پیدا می کند و باعث چاق نشان دادن این بخش می شود.

این چربی اضافه، بالای ماهیچه پلاتیسما و زیر چانه قرار می گیرد و غبغب را ایجاد می کند.

زیباسازی صورت با 3 حرکت با استفاده از زبان

چطور زبان ظاهر صورت را تغییر می دهد؟

پوزیشن اشتباه زبان درون دهان می توانید این ماهیچه را شل و تضعیف نماید و غبغب ایجاد کند. متخصصان بر این عقیده هستند که اگر ما یاد بگیریم چطور زبان را به شکل درست درون دهان نگه داریم، می توانیم از شر غبغب خلاص شویم و خط فک زیباتری داشته باشیم، زیرا شکل صحیح زبان به شدت در حفظ ساختار صورت تاثیر می گذارد.

بهترین پوزیشن برای زبان این است که همیشه در حالت استراحت در بالاترین بخش دهان شما قرار بگیرد. می توانید با انجام تمرین های مختلف و مراقبت از شکل استراحت، پوزیشن زبان را به شکلی صحیح تبدیل نمایید.

تمرین 1 برای زبان

نوک زبان را در سقف دهان دقیقا پشت دندان بالایی قرار بدهید و آن را به قسمت سفت دهان بچسبانید، طوری که با دندان ها برخورد نداشته باشد.

انتهای زبان را خیلی آرام و راحت بر روی سقف دهان تکیه بدهید و در حالت استراحت نگه دارید.

دهانتان را ببندید و به صورت طبیعی نفس بکشید و سعی کنید که در طول روز چندین بار به مدتی که می توانید زبان خود را در این حالت نگه دارید.

مطلب پیشنهادی: با این 10 روز پوست و چهره زیبایی داشته باشید!

تمرین 2 برای زبان

چنانچه نتوانستید تمرین قبل را انجام دهید، این تمرین را هم انجام دهید:

سعی کنید که حرف N تلفظ کنید. همزمان که در حال تلفظ می باشید، پوزیشن را ثابت نگه دارید.

پوزیشنی که در این حالت تجربه می کنید، پوزیشن صحیح زبان شما می باشد.

حالا قسمت عقبی زبان را به سوی سقف دهان نزدیک نمایید و به انتهای زبا فشار کمی وارد نمایید و اطمینان حاصل کنید که فشار باقی می ماند و به سوی بالا وارد می شود.

در طول روز چند بار و هر زمان که توانستید زبان را در همان جا نگه دارید و مطمئن باشید که این پوزیشن صحیح می باشد.

وقتی که فراموش کردید چطور این کار را باید انجام دهید، فقط کافی است که باز حرف N را تلفظ کنید.

تمرین 3 برای زبان

تکه ای بزرگ از یک آدامس را بردارید و سعی کنید که آن را در تمام قسمت بالای دهان خود تکان دهید و بجوید. از دندان های عقبی استفاده کنید و تا جایی که ممکن است با دندان های عقبی آدامس را بجوید. وقتی که آدامس را با دندان های عقبی می جوید، زبان شما پوزیشن بهتری می گیرد و می توانید همیشه این تمرین را اجرا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار