مدیرعامل شاهین بوشهر: تکلیف تیم را شهرداری و شورای شهر مشخص می‌کنند


مدیرعامل شاهین بوشهر: تکلیف تیم را شهرداری و شورای شهر مشخص می‌کنند

سعید مسیگر می‌گوید شاهین شهرداری بوشهر برای نتیجه گرفتن و شرکت در لیگ آزادگان به بودجه‌ای بیش از 5 میلیارد نیاز دارد.

سعید مسیگر، مدیرعامل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اتفاقات پیش آمده برای این تیم و انصراف از لیگ برتر اظهار کرد: ما انصراف نداده‌ایم اما تکلیف تیم شنبه مشخص می‌شود. رییس هیات مدیره باشگاه، شهردار بوشهر است و او مشخص می‌کند که چه اتفاقی برای تیم می‌افتد.

وی ادامه داد: هزینه جاری باشگاه ۵ میلیارد تومان است و من نمی‌دانم هدف آقایان از تیمداری در لیگ یک چه خواهد بود. هزینه رفت و آمد، میزبانی و لباس‌ها ۵ میلیارد می‌شود و اگر به دنبال نتیجه‌گیری یا لیگ برتری شدن هستند، باید بودجه‌ای بیشتر از چیزی که گفته شده برای تیم هزینه کنند. تمام سخن من این است که تکلیف تیم زودتر باید معلوم شود. من تنها کاری که توانستم برای از دست نرفتن سهمیه تیم در لیگ یک بکنم این بود که اطلاعات تیم مانند نام بازیکنان و ورزشگاه‌مان را برای سازمان لیگ فرستادم تا در قرعه‌کشی باشیم. بیشتر از این هر چه که بخواهد اتفاقا بیفتد، تصمیم‌گیرنده شهرداری و شورای شهر است.

مسیگر درباره توافق با مهدی رجب‌زاده اظهار کرد: توافقی صورت نگرفته بود. تیمی که پول ندارد و معلوم نیست که اصلا می‌خواهد در لیگ یک شرکت کند یا نه با کسی توافق نمی‌کند. ما فقط با ایشان مذاکره کردیم وشرایط را جویا شدیم و قرار شد بعد از مشخص شدن آینده تیم، به او اطلاع دهیم. این اتفاق می‌تواند برای تیم ما و هر مربی دیگری هم بیفتد.

مدیرعامل شاهین شهرداری در خصوص جذب اسپانسر نیز گفت: اسپانسر که نمی‌تواند تیمداری کند یا تمام هزینه‌های باشگاه را تقبل کند. اسپانسر تا حدی می‌تواند در هزینه‌ها کمک‌مان کند که آن هم به حضور تیم در لیگ یک تصمیمات مسئولان و مدیران مربوطه بستگی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که بسیاری از هواداران شاهین معتقدند مخالفت‌های شورای شهر برای تیمداری به دلیل سابقه او در مدیریت ایران‌جوان و رقابت دیرینه این دو تیم است، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد زیرا او آدم خوبی است و بعید می‌دانم چنین افکاری داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان