دستگیری سارقان کوهستان در شیراز!


دستگیری سارقان کوهستان در شیراز!

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک گروه سارق خبر داد که اموال کسانیکه برای تفریح به کوه‌های اطراف شیراز می‌رفتند را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی شکایت چند شهروند 18 الی 23 ساله اهل شیراز مبنی بر اینکه حین تفریح در کوه‌های اطراف این شهر مورد سرقت همراه با آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه از شکات مطلع شدند که آنها برای تفریح به محدوده کوه‌های اطراف شیراز رفته‌اند که اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموال، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: کارآگاهان پس از چند هفته تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کنند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان تا کنون به 32 فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، افزود: متهمان پس از سیر مراحل قضائی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.

این مقام انتظامی افزود: از شهروندان تقاضا داریم اگر اطلاع و یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویتشان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.

حبیبی گفت: فایلی صوتی در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده است که در این زمینه از شهروندان خواست به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند و اخبار مهم را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس