نگاهی به وایت‌پیپر شیبا فلوکی


نگاهی به وایت‌پیپر شیبا فلوکی

شیبا فلوکی؛ توکنی جدید است که همانند اکثر رقبای خود بر روی پلتفرم معتبر و معروف بایننس اسمارت چین راه اندازی و توسعه داده شده است. این توکن ارزان قیمت؛ چندی پیش توسط ایلان ماسک به طور غیر مستقیم تبلیغ شد و ناگهان با پامپی عظیم رشدی چند صد درصدی را تجربه کرده و هولدرهای آن را به سود زیادی رساند. وایت پیپر شیبافلوکی اما با نگاهی به شرایط این توکن...

شیبا فلوکی؛ توکنی جدید است که همانند اکثر رقبای خود بر روی پلتفرم معتبر و معروف بایننس اسمارت چین راه اندازی و توسعه داده شده است.

این توکن ارزان قیمت؛ چندی پیش توسط ایلان ماسک به طور غیر مستقیم تبلیغ شد و ناگهان با پامپی عظیم رشدی چند صد درصدی را تجربه کرده و هولدرهای آن را به سود زیادی رساند.

نگاهی به وایت‌پیپر شیبا فلوکی

وایت پیپر شیبافلوکی

اما با نگاهی به شرایط این توکن و رویت وایت پیپر آن؛ می‌توان به اطلاعات جالبی دست پیدا کرد.

به طور مثال یکی از مهمترین موارد ذکر شده در وایت پیپر این توکن؛ این است که شیبا فلوکی قصد دارد سرعت تراکنش‌های شبکه را تا چند برابر پدر معنوی خود یعنی دوج کوین افزایش دهد.

در حال حاضر شیبا فلوکی در پلتفرم معتبر پنکیک سواپ و ای تورو لیست شده و مشخص است که با پیشرفت هر چه بیشتر پروژه، رشد پایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی در پلتفرم‌های بزرگ دنیا، می‌تواند لیست شدن در صرافی‌های بین المللی را نیز تجربه کند.

از دیگر مواردی که در وایت پیپر شیبا فلوکی ذکر شده؛ می‌توان به ایجاد کیف پول اختصاصی برای هولدرها، ایجاد NFTهای اختصاصی و صرافی غیرمتمرکز اشاره کرد.

همانطور که پیشتر هم گفتیم؛ از لحاظ سیستم توکنومیک، 5 درصد از هر معامله به عنوان پاداش بین هولدرها تقسیم می‌شود و 5 درصد دیگر هم به عنوان نقدینگی در یک آدرس مشخص که توسط تیم شیبا فلوکی از پیش معلوم شده است، ذخیره می‌گردد.

البته لازم به ذکر است که این روش اخذ کارمزدِ بیشتر از فروشنده‌های توکن، این روزها در بیشتر توکن‌های معتبر بازار نظیر سیف‌مون، ددی دوج، بیبی دوج، مینی فوتبال و … برای تشویق هولدرها انجام می‌شود.

توکن سوزی

طبق آمار سایت BSCscan؛ تاکنون بیش از 50 درصد توکن‌های شیبا فلوکی توسط تیم توسعه این توکن سوزانده شده است و ادامه این روند در رشد قیمت شیبا فلوکی می‌تواند بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت باشد. طبیعتا هرچه تعداد واحدهای یک توکن کم‌تر باشد؛ ارزش آن نیز بیشتر خواهد شد.

شیبا فلوکی هم اکنون در انتهای فاز دوم نقشه راه خودش قرار دارد. این توکن می‌بایست در فاز سوم و چهارم اعضا و هولدرهایش را به اعداد 100 و 150 هزار آدرس برسد. در فاز سوم قرار است که شیبا فلوکی در صرافی‌های معتبر دنیا لیست شود و فاز چهارم نیز زمانی است که شیبا فلوکی سواپ راه اندازی خواهد شد و نهایتا فاز پنجم؛ زمان عرضه اختصاصی NFT‌های شیبا فلوکی خواهد بود.

باید توجه داشت که تمام پروژه‌های فعلی بازار، توکن‌ها و یا ارزهای دیجیتال با تبلیغ‌های فراوان در پی جذب کاربران هستند.

رعایت مدیریت سرمایه، ریسک‌پذیری و البته پرهیز از هرگونه هیجان و اقدامات عجیب و غریب، در بازه‌های میان مدت و بلند مدت می‌تواند باعث نتیجه دادن سرمایه گذاری شما شود.

باید بپذیریم که با افزایش حجم و تعداد توکن‌های عجب و غریب بازار؛ انتخاب بهترین کمی سخت است، اما اگر با سرمایه منطقی و کم، پا در این مسیر بگذارید، احتمال متضرر شدن شما بسیار کمتر خواهد بود.

از کجا شیبا فلوکی بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری شیبا فلوکی کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید شیبا فلوکی را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق