نماینده مجلس : ایستگاه های آتش نشانی البرز افزایش یابد


نماینده مجلس : ایستگاه های آتش نشانی  البرز افزایش یابد

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آتش نشانان از نیروهای امدادی موثر در خدمات دهی به مردم هستند بنابراین باید امکانات و ایستگاه های آتش نشانی افزایش یابد.

علی حدادی روز چهارشنبه در جمع آتش نشانان شهرستان نظرآباد افزود: امروز سلامت اولویت اول در سطح ملی است و با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا این مهم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: امید می رود با اجرای طرح واکسیناسیون جمعیت کشور و رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه گام های موثری برداریم .
حدادی گفت : برای اولین بار با پیگیری های انجام شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعتباری برای مناطق محروم در شهرستانهای غرب استان البرز رقم زده شده است.
وی بیان داشت: بر اساس آمار ریاست جمهوری و وزارت کشور شهرستان های طالقان، چهارباغ ، ساوجبلاغ جزو مناطق محروم نبودند و فقط در شهرستان نظرآباد یک دهستان به نام نجم آباد لحاظ شده بود که کل اعتبار آن ۲ میلیارد تومان بیشتر نبود .
حدادی افزود: با پیگیری های انجام شده مصوبه در این زمینه چند روز قبل به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد و ۱۵۹ میلیارد تومان به عنوان اعتبار مناطق محروم بگیریم.
وی یاد آورشد:رعایت عدالت در توزیع این اعتبار باید شود و این اعتبار جدا از اعتبارات تملک دارایی است.
نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اعتبارات در مناطق محروم باید برای جاده های روستایی، بهداشت و درمان استفاده شود که اعتبار خوبی برای نظراباد لحاظ شده است.
وی یادآورشد:اعتبارات ویژه ای نیز برای سد طالقان در نظر گرفته شده که امیداریم مشکل شهرستان نظرآباد از محل این سد برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟