ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا سرمایه گذاری در آن سودآور است؟


ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا سرمایه گذاری در آن سودآور است؟

در هفته های اخیر در بازار ارزهای رمزپایه همه در مورد سولانا بعد از جهش بزرگ قیمت این رمز ارز صحبت می کنند. سولانا به سرعت توانست بسیاری از رقبای خود در جمع 10 رمز ارز برتر بازار را پشت سر بگذارد و به جایگاه قابل توجهی از نظر ارزش بازار و محبوبیت در میان […] نوشته ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا سرمایه گذاری در آن سودآور است؟ اولین بار در چطور...

در هفته های اخیر در بازار ارزهای رمزپایه همه در مورد سولانا بعد از جهش بزرگ قیمت این رمز ارز صحبت می کنند. سولانا به سرعت توانست بسیاری از رقبای خود در جمع 10 رمز ارز برتر بازار را پشت سر بگذارد و به جایگاه قابل توجهی از نظر ارزش بازار و محبوبیت در میان سرمایه گذاران دست یابد. اما سولانا چیست و چه ویژگی هایی دارد که آن را به چنین دارایی ارزشمندی تبدیل کرده است؟ در ادامه با معرفی این رمز ارز و راهنمای سرمایه گذاری در آن با ما همراه باشید.

سولانا بلاک چین قابل برنامه ریزی

سولانا یکی از سریع ترین بلاک چین های قابل برنامه ریزی در حال حاضر در دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. همچنین یکی از کوین های متعددی است که به عنوان جانشینان احتمالی تاج و تخت اتریوم (ETH) در بازار در نظر گرفته می شود.

اگر می پرسید بلاک چین قابل برنامه ریزی چیست ، اجازه دهید با نگاهی به فناوری بیت کوین (BTC) اولین ارز دیجیتال تاریخ با بلاک چین غیر قابل برنامه ریزی ، شروع کنیم. بیت کوین یک دفتر کل بزرگ و غیر متمرکز است که معاملات را ثبت می کند و این امکان را به مردم می دهد تا بدون دخالت شخص ثالث مانند بانک پول منتقل کنند.

بلاک چین های قابل برنامه ریزی در سطح دیگری قرار دارند. آنها می توانند قطعات کوچکی از کد به نام قراردادهای هوشمند را ذخیره کنند. هنگامی که شرایط قرارداد برآورده شد ، می توان بلاک چین را برای انجام اقدامات خاصی برنامه ریزی کرد.

به عنوان مثال ، اگر خودرویی اجاره کرده اید ، نمایندگی ممکن است یک قرارداد هوشمند تنظیم کند تا وقتی خودرو در شرایط خوب بازگردانده می شود ، هزینه شما را به طور خودکار به شما بازگردانده شود.

اتریوم اولین بلاک چین قابل برنامه ریزی بود و موفق شد توسعه دهندگان زیادی را برای ساخت برنامه های غیر متمرکز (dApps) با استفاده از قابلیت قراردادهای هوشمند به خود جلب کند.

اما به نظر می رسد اتریوم قربانی موفقیت های خود شده است. شبکه اتریوم به دلیل ترافیک زیاد دچار ازدحام شده است و این باعث کارمزد های بالا و تاخیر در تراکنش ها گشته است.

در نتیجه ، چندین بلاک چین قابل برنامه ریزی در تلاش هستند تا بخشی از سهم بازار اتریوم را به خود اختصاص دهند و با این رمز ارز رقابت کنند. در واقع رقبای اتریوم طوری طراحی شده اند که سریعتر ، ارزان تر و پایدارتر باشند و سولانا از همه سریعتر است.

ویژگی های سولانا

کاربرد اصلی: سولانا یک بلاک چین قابل برنامه ریزی و سریع است که بستری برای اجرای برنامه های غیر متمرکز را فراهم می کند

تیم مدیریتی و توسعه دهندگان: بنیانگذار و مدیرعامل آناتولی یاکوونکو قبل از راه اندازی سولانا در طراحی سیستم های مشهوری مانند دراپ باکس کار کرده بود. دو همکار سابق در کوالکام ، گرگ فیتزجرالد و استفان آکریدج نیز برای توسعه سولانا به او ملحق شدند.

تاریخ راه اندازی: سولانا در مارس 2020 راه اندازی شده است.

سرمایه گذاران مهم: پشتیبانان سولانا عبارتند از Andreessen Horowitz و Polychain.

در دسترس بودن معاملات: تقریبا همه صرافی های معتبر بین المللی از جمله بایننس و کوین بیس از خرید و فروش سولانا پشتیبانی می کنند.

سرعت شبکه: سولانا می تواند 50،000 تراکنش در ثانیه (TPS) یا بیشتر را پردازش کند. در واقع ، بر اساس ادعای این شبکه این تعداد می تواند تا 700000 تراکنش در ثانیه با رشد شبکه افزایش یابد.

ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا سرمایه گذاری در آن سودآور است؟

آیا سرمایه گذاری در سولانا منطقی است؟

اگر قصد سرمایه گذاری در سولانا را دارید و فکر میکند ماه آینده 100٪ جهش داشته باشد، احتمالا سرمایه گذاری در این رمز ارز برای شما انتخاب مناسبی نیست. اگرچه هر چیزی در بازار رمز ارزها به دلیل ذات پرنوسان آن امکان پذیر است ولی سولانا یک انتخاب بلند مدت خوب است. پس ایده خوبی نیست که به امید کسب درآمد سریع در این رمز ارز سرمایه گذاری کنید. در عوض ، به اصول اساسی و فاندامنتال نگاه کنید و از آنها برای ارزیابی چگونگی عملکرد سولانا در برابر سایر فرصت های سرمایه گذاری استفاده کنید.

سولانا رمز ارزی نسبتاً جدید است، بنابراین تجزیه و تحلیل عملکرد گذشته آن کمی دشوار است. اما رهبری قوی دارد و سرمایه گذاران معتبری را به خود جلب کرده است. در حال حاضر بیش از 400 پروژه در شبکه سولانا وجود دارد. برخی از پروژه ها مانند Serum ، Chainlink ، USDC، و Audius در دنیای رمزنگاری به خوبی شناخته شده اند و از شهرت و آینده خوبی برخوردارند.

مزیت دیگر این است که اگر قصد خرید و نگهداری سولانا را دارید ، میتوانید رمز ارزها SOL خود را برای به دست آوردن سود در فرایند استیکنیگ سهام گذاری کنید. استیکینگ برای تامین اعتبار و امنیت شبکه مهم است و دارندگان توکن می توانند با قفل کردن دارایی های خود برای مدت زمان مشخص پاداش دریافت کنند.

در آخر در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در همه ارزهای رمزنگاری شده ریسکی هستند ، بنابراین بیش از توان خود برای از دست دادن، در این بازار سرمایه گذاری نکنید. اگر بازار پتانسیل سود های زیاد را دارد اما ضررهای بزرگ نیز ممکن است اتفاق بیفتد.

ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا سرمایه گذاری در آن سودآور است؟

خرید سولانا و سایر ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه ای

با توجه به محبوبیت قابل توجه این رمز ارز و جایگاه آن در میان ارزهای دیجیتال برتر بازار، خرید و فروش سولانا در پلتفرم های متعددی امکان پذیر است.

برای خرید سولانا به صورت مستقیم با کارت های بانکی ایرانی و پرداخت ریالی می توانید از خدمات صرافی ایرانی پی 98 استفاده کنید. خرید ارزهای دیجیتال و فروش آن ها در سایت پی 98 در 24 ساعت شبانه روز و طی فرایند تمام اتوماتیک صورت میگیرد.

سرمایه گذاران می توانند با تحقیق و بررسی درباره سولانا و یا سایر ارزهای رمزپایه و پس از آگاهی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال اقدام به ورود به بازار و خرید این دارایی ها در هر لحظه از سایت پی 98 نمایند.

علاوه بر این در صورت دستیابی به سود مورد نظر امکان فروش با قیمت لحظه ای بازار و دریافت معادل ریالی در کارت بانکی کاربران در سایت پی 98 ارائه شده است.

تنوع دارایی ها شامل خرید و فروش بیش از 500 کوین و توکن شامل خرید تتر و خرید شیبا اینو با پشتیبانی 24 ساعته مشتریان از جمله مهم ترین ویژگی های این صرافی ایرانی است.

پاسخ به سوالات متداول

چرا سولانا را رقیب اتریوم می نامند؟

چون سولانا مانند اتریوم از قابلیت قراردادهای هوشمند پشتیبانی میکند ولی کارمزد های کم و سرعت تراکنش های بالا به سولانا برتری قابل توجهی در مقایسه با اتریوم می بخشد.

اهداف اصلی سولانا چیست؟

اهداف سولانا را می توان در سه بخش کلی دسته بندی کرد: بهبود مقیاس پذیری، کاهش کارمزد تراکنش ها و افزایش سرعت آنها.

سولانا چقدر سریع است؟

این شبکه، توانایی پردازش 50 تا 65 هزار تراکنش در ثانیه را دارد.

بهترین کیف پول سولانا کدام است؟

بهترین کیف پول نرم افزاری سولانا که قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه اندروید و آی او اس می باشد، کیف پول تراست والت است. بهترین کیف پول سخت افزاری سولانا کیف پول لجر والت است که برای سرمایه گذاری با مبالغ بالا و نگهداری طولانی مدت مناسب است.

سرمایه گذاری در سولانا سودآور است؟

سولانا را می توان یک دارایی کم ریسک برای نگهداری و سرمایه گذاری در طولانی مدت در نظر گرفت.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !