با رعایت این نکات در بازی Civilization VI جهان را فتح کنید


با رعایت این نکات در بازی Civilization VI جهان را فتح کنید

به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فرنچایزهای بازی تمام دوران، تعداد زیادی روش مختلف برای نزدیک شدن به تمدن در این بازی وجود دارد. Civilization VI پیچیده‌ترین عنوان در این سری است، باهوش مصنوعی جدید، مفاهیم جنگی و مدیریت شهری برای یادگیری و تسلط وقت زیادی می‌طلبد. درحالی‌که آزمایش و ایجاد ایده‌های شخصی شما در مورد بهترین تمرینات هنگام بازی...

به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فرنچایزهای بازی تمام دوران، تعداد زیادی روش مختلف برای نزدیک شدن به تمدن در این بازی وجود دارد. Civilization VI پیچیده‌ترین عنوان در این سری است، باهوش مصنوعی جدید، مفاهیم جنگی و مدیریت شهری برای یادگیری و تسلط وقت زیادی می‌طلبد.

درحالی‌که آزمایش و ایجاد ایده‌های شخصی شما در مورد بهترین تمرینات هنگام بازی بسیار ارزشمند است، دریافت راهنمایی در مورد نحوه فکر کردن و مقابله با مراحل اولیه بازی ضرری ندارد.

در اینجا ما نکات و راه‌های مفیدی را در مورد همه‌چیز از تأسیس اولین شهر، جنگ، تعامل با ایالت‌های شهر و برخورد با بربرها ارائه می‌دهیم. هنگامی‌که با توصیه‌های ما آشنا شدید، آماده خواهید بود که راه خود را به‌عنوان رهبر این بازی پیش بگیرید و یک تمدن جدید و قدرتمند برای خود و مردمان خود ایجاد کنید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا شما را در ساخت یک تمدن قدرتمند راهنمایی کنیم.

در تأسیس اولین شهر خود هوشمند باشید

این مهم‌ترین تصمیم شما در مراحل اولیه بازی Civilization است، بنابراین در تعیین مکان شهر خود اشتباه نکنید. تأسیس اولین شهر خود در منطقه‌ای بدون دسترسی فوری به غذا و در مجاورت زمینی که به‌راحتی قابل‌عبور است، در کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شما مشکل ایجاد می‌کند.

یک مکان نامناسب برای شهر، مانع رشد اولیه شما می‌شود، زیرا همواره در تلاش برای جمع‌آوری منابع کافی هستید. این به‌نوبه خود بر پیشرفت شما در آینده و به‌طور خاص تأثیر می‌گذارد، هنگامی‌که با تمدن‌های دیگری که فراتر از سطح شما توسعه‌یافته‌اند برخورد می‌کنید، تأثیر منفی بر تمدن شما می‌گذارد. مثل این می‌ماند ارتشی را که به شمشیر مجهز است، در مقابل یک لشگر تفنگچی قرار دهید. سرگرم‌کننده نیست؟!

با رعایت این نکات در بازی Civilization VI جهان را فتح کنید

در اولین بازی خود مقیاس کوچک را انتخاب کنید

وسوسه‌انگیز است که مستقیماً به انتخاب بزرگ‌ترین گزینه موجود در نقشه بروید و رویای تسخیر بزرگ‌ترین جهان را در بازی Civilization VI در سر بپروراند، اما تجربه بازی در مقیاس کوچک‌تر ابتدا بسیار مفید است.

نقشه‌های کوچک‌تر به شما این امکان را می‌دهند که سریع‌تر با ایالت‌های شهر و سایر تمدن‌ها تعامل داشته باشید، به این معنی که خیلی زودتر از آنچه در نقشه بزرگ‌تر به بازی، با مفاهیم اصلی مانند دیپلماسی، تجارت و جنگ آشنا شوید، آشنا خواهید شد. هنگامی‌که به اصول اولیه مسلط شدید، می‌توانید خود را در سرزمین‌های بزرگ‌تر آزمایش کنید. شروع کوچک ممکن است کسل‌کننده به نظر برسد، اما حفظ پیشرفت در طولانی‌مدت بهترین راه برای درک واقعی این بازی و تسلط بر هر سری از Civilization است.

همیشه درحرکت باشید

اگر آنچه را که در اطرافتان است، درک نمی‌کنید، احتمالاً نمی‌توانید تصمیمات هوشمندانه‌ای درباره نحوه رفتار همزمان با جهان اطراف خود و واکنش به آن بگیرید. شما هر بازی Civilization را با یک واحد جنگجو شروع می‌کنید، که باید از آن برای کشف نقشه بازی استفاده کنید، درحالی‌که منتظر آموزش اولین پیشاهنگ خود هستید.

با رعایت این نکات در بازی Civilization VI جهان را فتح کنید

به‌محض تأسیس اولین شهر شما، این پیشاهنگ‌ها وارد بازی می‌شوند که از آن‌ها استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که یکی را به‌عنوان اولین انتخاب ساختمانی خود انتخاب می‌کنید. پس از آماده شدن، منطقی است که باید پیشاهنگ خود را برای همیشه در حال کاوش نگه‌دارید. یا حداقل این کار را تا زمانی ادامه دهید تا به‌دست بربرها یا دشمنان دیگر بمیرند. ابتدا با شناختن ناحیه اطراف شهر خود شروع کنید تا مطمئن شوید از منابع طبیعی مجاور خود استفاده می‌کنید و سپس شروع به حرکت در جهان کنید.

همیشه بربرها را بکشید

بربرهای Civilization VI کمی بیشتر از بازی‌های قبلی تهدیدآمیز هستند، نه تنها به این دلیل که آن‌ها راحت‌تر از قبل در نقشه ظاهر می‌شوند. این حرف را با توجه به گرایش آن‌ها می‌زنیم، بنابراین، زمان برخورد با واحدها و شهرک‌هایی که لزوماً برای جنگ مجهز نیستند، باید به‌محض دیدن کشته شوند. واحدهای نظامی اختصاصی خود را بفرستید. نباید برای این کار مشکل زیادی داشته باشید.

قاعده کلی این است که شما شروع‌کننده نبرد باشید زیرابه شما این مزیت را می‌دهد که از کدام منطقه حمله را شروع کنید و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت خراب شدن نقشه یک، نقشه دو را با استفاده از نیروهای پشتیبان اجرا کنید. داشتن نقطه‌ای از واحدهای نظامی به شما یک راه خوب برای آرامش خاطر می‌دهد، زیرا این خطر را کاهش می‌دهد که یک بربر به‌طور ناخواسته به‌صورت مخفیانه ظاهرشده و شروع به تضعیف شهرک‌های شما کند.

تولید غذا را در اولویت اولیه قرار دهید

تمدن شما برای سالم ماندن و رشد به غذا احتیاج دارد، بنابراین تأمین آن را در مرکز تصمیمات اولیه خود قرار دهید و یک تلاش منطقی برای آن بگذارید. به‌علاوه، اگر بتوانید یک بنیاد قوی برای تولید مواد غذایی در اوایل تأسیس کنید، زمانی که جمعیت شما افزایش می‌یابد و نیازهای معیشتی به‌شدت افزایش می‌یابد، پاداش خود را به‌دست خواهید آورد.

با رعایت این نکات در بازی Civilization VI جهان را فتح کنید
دامداری و سفالگری گزینه‌های اولیه خوبی برای انتخاب هستند زیرا به شما امکان می‌دهند گیاهان و حیوانات را برای غذا پرورش دهید. علاوه بر این، آن‌ها توانایی ساخت انبار و مرتع را برای شما باز می‌کنند. هر دو برای تولید مواد غذایی در مقیاس بزرگ ضروری هستند. کدام‌یک از دو موردی را که برای باز کردن قفل اول انتخاب می‌کنید بستگی به منابع موجود در اطراف اولین شهر شما دارد.

در رفتن به جنگ بسیار مراقب باشید

توصیه به احتیاط در جنگ‌ها بدیهی به نظر می‌رسد، اما این مسئله‌ای است که نمی‌توان از آن گذشت. قبل از اینکه حتی به حمله به تمدن دیگری فکر کنید، باید مطمئن شوید که در این مورد توانایی مناسب را دارید و ببینید با چه کسانی متحد شده‌اید، هر لشکر از چه گروهی برخوردار است، چه کسی در لیست ثروتمندان پیشتاز است و دقیقاً استراتژی موفقیت شما در درازمدت بر چه اساسی استوار است.

با رعایت این نکات در بازی Civilization VI جهان را فتح کنید
اگر از ابتدا به دنبال انجام یک بازی تهاجمی هستید، تمرکز بر پیشرفت نظامی در اوایل بازی و حمله به دیگران قبل از اینکه آن‌ها فرصتی برای توسعه فناوری و ایجاد اتحاد داشته باشند، می‌تواند سودمند باشد. اگر به جنگ فکر می‌کنید و دور قبلی را صرفاً بر روی علم و فرهنگ متمرکز کرده‌اید، تحت هیچ شرایطی درگیری را آغاز نکنید زیرا شما تجربه‌ای در مبارزات ندارید و باید بیشتر به ساخت ارتش و استراتژی خود بپردازید.

در سمت خوب شهرهای ایالت بمانید

تجارت با ایالت‌های شهری یک راه عالی برای به‌دست آوردن پول نقد اضافی است و فرستادن نمایندگان به آن‌ها یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای باز کردن قفل پاداش‌ها است. بنابراین، ارزش دارد که به‌جای تلاش برای تسخیر آن‌ها و تصرف قلمرو آن‌ها، با آن‌ها متحد شوید.
یکی از آشکارترین نکات مثبت در ایجاد رابطه نزدیک با یک ایالت این است که می‌توانید آن‌ها را وادار کنید تا در جنگ به شما ملحق شوند. ایالت از قدرت نظامی خود برای کمک به حل‌وفصل هرگونه اختلافاتی که به نفع شماست، اقدام می‌کند و با شما متحد می‌شود. البته، تأثیر اتحادی ازاین‌دست به‌قدرت نظامی شما مربوط می‌شود.

تمرکز دولت بر تولید و نابودی بربرها

در اوایل بازی، از شما خواسته می‌شود تا اولین سیاست‌های دولتی خود را مشخص کنید و مجبور هستید رویکردهای رهبری، نظامی و اقتصادی را انتخاب کنید. اگر بازیکن جدیدی در بازی Civilization هستید، پیشنهاد ما این است که سیاست‌های نظامی را که به شما پاداش در برابر کشتن بربرها و اقدامات اقتصادی که آمار تولید شما را بالا می‌برد، انتخاب کنید.

در این مقطع نوپا در سفر تمدن، شما بعید است که باکسی غیر از بربرها درگیر جنگ شوید، بنابراین هر چیزی که به شما در برابر آن‌ها برتری دهد، مفید است. به‌طورکلی پاداش‌ها می‌تواند در تمام طول بازی شما مفید باشد زیرا بر خروجی همه شهرها تأثیر می‌گذارد و هنگامی‌که آماده یافتن شهرهایی فراتر از پایتخت هستید، به شما کمک می‌کند.

شما چه نکته‌ای درباره این بازی جذاب می‌دانید که باعث پیشرفت سریع‌تر می‌شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر