آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند


آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از آتش نشانان مهریز به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور امام جمعه مهریز،معاون فرماندار،سرپرست شهرداری ،رییس واعضای شورای اسلامی شهر مهریز برگزار شد.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز در آیین تجلیل از آتش نشانان مهریزی که در محل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهریز برگزار شد، گفت: وظیفه شناسی به وقت و حضور نجات بخش نیروی‌های آتش نشانی ستودنی است.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های آتش نشانان، افزود: روز آتشنشانی و ایمنی، روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار و فرشته‌های نجاتی است که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

«علیرضا مرادیان» معاون فرماندار مهریز نیز گفت: روز آتشنشان روز تجلیل از ایثارگریهای انسانهای پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان همه وجود و سلامتی خود را کف دست می گذارند تا جان و مال مردم در امنیت بماند و شبانه روز در ایستگاه آتش نشانی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

«حمیدرضا زارع بیدکی» سرپرست شهرداری مهریز نیز آمادگی کامل مجموعه آتش نشانی را برای مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی یاد آور شد و بیان کرد: مردم با مشاهده خودروهای آتش نشانی و مردان پرتلاش همیشه درصحنه، احساس قوت قلب و آرامش خیال می‌کنند

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزش عمومی افزود: امیدواریم با آموزش شهروندان جهت رعایت نکات ایمنی و فرهنگ سازی بتوانیم زمینه کاهش حوادث را فراهم نمائیم.

«سید محمد امین بیدکی» رئیس شوای اسلامی شهر مهریز نیز اظهار کرد: آتش نشانی، شغلی است که با عشق و علاقه عجین شده و آتش نشانان همواره تا پای جان بر سرعهدی که برای حفظ جان و مال مردم بسته‌اند، ایستاده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش‌های پرسنل آتش نشانی بافق در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم، افزود: خدمت در آتش نشانی صرفا” یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است.

پرسنل آتش نشانی شهرستان نیز در این نشست مسائل و مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشتند و در پایان با اهداء لوح سپاس از کلیه پرسنل آتش نشانی مهریز تقدیر شد.

آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند

آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند

آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403