استاندار خراسان رضوی با خانواده سردار شهید محمود کاوه دیدار کرد


استاندار خراسان رضوی با خانواده سردار شهید محمود کاوه دیدار کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مادر شهید والامقام سردار محمود کاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روز پنجشنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهید کاوه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: سردار شهید محمود کاوه تنها یک نمونه‌ از اسطوره‌های ایران اسلامی است که همواره در حوزه بازخوانی دوران دفاع مقدس، نام ایشان بر سر زبان‌ها قرار دارد و فراموش نشدنی است.
وی ادامه داد: حماسه‌سازی‌های شهید محمود کاوه در کردستان و عملیات‌های گوناگون دوران دفاع مقدس همواره شنیدنی است و در همین راستا شخصیت جوان و پر شور این فرمانده دلاور باید الگویی برای جوانان رشید ما باشد.
سردار شهید محمود کاوه متولد سال ۱۳۴۰ در مشهد است و پس از اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و طی کردن مسوولیت‌های گوناگون در دوران دفاع مقدس، به فرماندهی تیپ ویژه شهدا منصوب شد.
این فرمانده جوان و سلحشور سرانجام در یازدهم شهریور سال ۱۳۶۵ طی عملیات کربلای ۲ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

خراسان رضوی با اعزام ۳۰۰ هزار رزمنده به جبهه های جنگ تحمیلی، ۱۷ هزار و ۳۲۱شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی و امنیت کشور تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک