ذیحساب استانداری سیستان و بلوچستان به قتل رسید


ذیحساب استانداری سیستان و بلوچستان به قتل رسید

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه ذیحساب استانداری این استان با شلیک فردی ناشناس در بلوار دانشجوی زاهدان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در این‌باره اظهارداشت: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته درپی تماس ۱۱۰ شهروندان مبنی بر تیراندازی در بلوار دانشجوی هفت شهر زاهدان و قتل مسلحانه مردی میانسال داخل یک دستگاه خودروی سمند دولتی، سریعا عوامل انتظامی از جمله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل جسد مردی ۵۰ساله که با شلیک سلاح ساچمه زدن از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم فوت کرده بود داخل یک دستگاه خودروی سمند متعلق به استانداری سیستان و بلوچستان روئیت شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس هویت مقتول معلوم و مشخص شد وی ذیحساب استانداری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس در صحنه جنایت به منظور شناسایی و دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع قتل در همان ساعات اولیه صورت گرفت و تحقیقات تکمیلی نیز درحال انجام است که به محض حصول نتیجه متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها