مقایسه طول عمر باتری آیفون 13 با پرچمدارن قدیمی اپل


مقایسه طول عمر باتری آیفون 13 با پرچمدارن قدیمی اپل

گجت نیوز در این ویدیو بازدهی و طول عمر باتری آیفون 13 – iPhone 13 با پرچمداران دو سال گذشته اپل یعنی آیفون 12 و آیفون 11 را مقایسه می‌کنیم. خانواده آیفون 13 در بسیاری از بخش‌ها نسبت به سری دوازدهم آیفون‌ها پیشرفت‌ها و تغییرات ناچیزی به خود دیده‌اند، اما بنا بر ادعای اپل و برخی بررسی‌ها... نوشته مقایسه طول عمر باتری آیفون 13 با پرچمدارن قدیمی...

در این ویدیو بازدهی و طول عمر باتری آیفون ۱۳ – iPhone 13 با پرچمداران دو سال گذشته اپل یعنی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ را مقایسه می‌کنیم.

خانواده آیفون ۱۳ در بسیاری از بخش‌ها نسبت به سری دوازدهم آیفون‌ها پیشرفت‌ها و تغییرات ناچیزی به خود دیده‌اند، اما بنا بر ادعای اپل و برخی بررسی‌ها ظرفیت و بازدهی باتری این گوشی‌ها در قیاس با پرچمداران پیشین اپل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

در این بررسی آیفون ۱۳ عملکرد بهتری نسبت به آیفون‌های ۱۲ و ۱۱ از خود برجای می‌گذارد. گوشی جدید اپل موفق می‌شود در استفاده مداوم و روشن بودن پیوسته صفحه نمایش، ۸ ساعت و ۴۲ دقیقه دوام بیاورد. این در حالی‌ست که آیفون ۱۱ تنها ۷ ساعت ۲۸ دقیقه از دور خارج شده و آیفون ۱۲ نیز پس از ۸ ساعت و ۲۳ دقیقه خاموش می‌شود. در پایین می‌توانید نسخه ویدیویی و کامل این تست را مشاهده کنید.

بررسی طول عمر باتری آیفون ۱۳

به غیر از نسخه استاندارد آیفون ۱۳، بررسی‌ها از عملکرد چشمگیر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس نیز حکایت دارند. کاربرانی که از آیفون ۱۱ به قبل به این گوشی مهاجرت کنند متوجه پیشرفت باتری نسخه پرو مکس پرچمدار سال ۲۰۲۱ اپل خواهند شد. با توجه به برخی تست‌ها طول عمر باتری iPhone 13 Pro Max در استفاده عادی و روزمره نزدیک به ۱۴ ساعت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت