دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L3 وارد خط تولید ایران‌خودرو شد+مشخصات و امکانات


دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L3 وارد خط تولید ایران‌خودرو شد+مشخصات و امکانات

گجت نیوز براساس تصاویر منتشر شده، دنا پلاس توربو اتوماتیک هم‌اکنون وارد خط تولید ایران خودرو شده و به زودی تیپ L3 این خودرو روانه بازار خواهد شد. به تازگی تعداد عکس به انتشار رسیده است که نشان می‌دهد شرکت ایران خودرو تولید آزمایشی دنا پلاس توربو اتوماتیک را آغاز کرده است. مطابق با اعلام ایران‌ خودرو... نوشته دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L3 وارد...

براساس تصاویر منتشر شده، دنا پلاس توربو اتوماتیک هم‌اکنون وارد خط تولید ایران خودرو شده و به زودی تیپ L3 این خودرو روانه بازار خواهد شد.

به تازگی تعداد عکس به انتشار رسیده است که نشان می‌دهد شرکت ایران خودرو تولید آزمایشی دنا پلاس توربو اتوماتیک را آغاز کرده است. مطابق با اعلام ایران‌ خودرو قرار بود که تیپ L3 دنا پلاس توربو اتوماتیک با امکاناتی نظیر استارت دکمه‌ای، سیستم پایداری ESC، ورود بدون کلید و… روانه بازار شود. اما تا به امروز و با گذشت یک‌سال از معرفی این خودرو خبری از این تیپ در بازار نیست.

دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L3 وارد خط تولید ایران‌خودرو شد+مشخصات و امکانات

دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L3 اصلی‌ترین رقیب تارا اتوماتیک

در صورتی که تولید انبوه این اتومبیل آغاز شده و روانه بازار شود می‌تواند رقیب بسیاری سرسختی برای تارای اتوماتیک باشد. اکنون باید منتظر ماند و دید که‌ آیا ایران‌ خودرو با تولید تیپ‌های مختلفی از دنا سهم بیشتری را در بازار خودروهای اتوماتیک بدست خواهد آورد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!