نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام‌مهندسی‌ساختمان برگزار شد


نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام‌مهندسی‌ساختمان برگزار شد

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اعلام ادامه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در 9 استان از افزایش 2 برابری مشارکت این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «علی‌محمد عبدی‌قهرودی» افزود: نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور امروز هشتم مهر در ۹ استان کشور شامل قزوین، اردبیل، هرمزگان، همدان، اصفهان، آذربایجان‌غربی، چهارمحال‌وبختیاری، سیستان‌وبلوچستان و بوشهر به شکل الکترونیکی برگزار شد.

وی اظهار داشت: میزان مشارکت در ایلام برای سال ۹۷ معادل ۲۱ درصد و هم‌اکنون به بیش از ۷۰ درصد، در خراسان رضوی در ۱۳ درصد و امسال حدود ۳۶ درصد، در خراسان‌شمالی بیش از ۲۸.۵ درصد و هم اکنون به ۴۴.۵ درصد، در خراسان‌جنوبی در سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود ۳۰ درصد رسیده است.

عبدی‌قهرودی ادامه داد: میزان مشارکت در کردستان در سال ۹۷ معادل ۱۰.۳ درصد و هم‌اکنون حدود ۴۱ درصد، در کرمانشاه در سال ۹۷ معادل ۱۵.۵ درصد و هم اکنون ۳۱.۵ درصد، در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۲ درصد برای سال ۹۷ و هم اکنون به ۵۴.۵ درصد، در گلستان در سال ۹۷ معادل حدود ۲۵ درصد و هم اکنون ۴۷.۶ درصد، در مازندران در سال ۹۷ معادل ۲۰ درصد و هم اکنون به ۴۰.۴ درصد، در مرکزی برای سال ۹۷ معادل ۱۷.۳۶ درصد و امسال به ۴۱.۸ درصد و برای استان البرز نیز رقم ۱۹.۷۵ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۴۰.۶ درصد رسیده است.

وی گفت: انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور دوم مهر در خراسان‌شمالی، چهار مهر در کرمانشاه، هفت مهر در ٩ استان ایلام، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، و مرکزی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا