سوتی +18 دختر شاهرخ استخری در لایو اینستاگرامی+ فیلم


سوتی +18 دختر شاهرخ استخری در لایو اینستاگرامی+ فیلم

رکنا: شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور در لایوی سوتی حاشیه سازی می دهد.

شاهرخ استخری بازیگر مشهور ایرانی است. در یک گفتگوی تلویزیونی شاهرخ استخری و همسرش در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.شاهرخ استخری 8 سال است خانه اقوامی که بالای 8 نفر حضور داشتند نرفته است. شاهرخ استخری عکس های زیادی از فرزندانش منتشر می کند. شاهرخ استخری اخیرا در لایوی اینستاگرامی سوتی جنجالی ای داد.

به گزارش رکنا، شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور یک لایو اینستاگرامی برگزار کرده بودند که در جریان آن دخترش به او می گوید شل کن و به کار بردن این اصطلاح برای او حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

برخی از کاربران از شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور که ادعای زیادی در زمینه تربیت فرزندها دارند انتقاد کردند که چرا فرزند شما این واژه ها را به کار می برد.

درآمد شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری فعال حوزه جواهرات و طلا است و بیشتر درآمد او از همین راه است. البته اخیرا همسر او سپیده بزمی پور هم در زمینه بلاگری فعالیت دارد و قطعا درآمد قابل توجهی کسب می کند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری حالا دیگر یک بلاگر معروف شده و بیشتر حاشیه های زندگی او از این جهت است که ابتدا شاهرخ استخری هیچ عکسی از او منتشر نمی کرد ولی یکباره در نقش یک بلاگر اینستاگرامی حاضر شد.

سوتی +18 دختر شاهرخ استخری در لایو اینستاگرامی+ فیلم

یکی از جنجال های اخیر شاهرخ استخری درباره کار کردن (کارگری) همسرش سپیده بزمی پور در کارخانه است ! بعد از ایجاد حاشیه ها و واکنش های فراوان به این ادعا سپیده بزمی پور اینگونه واکنش نشان داد : قول داده بودم بهتون که بیام جریان مصاحبه‌ی شاهرخو تعریف کنم براتون ... همون اصطلاح کف کارخونه و سوالای شما ... قبل از هر چیزی نظر قلبیمو میخوام بگم ، اعتقادی که باهاش بزرگ شدمو تا امروز برام مورد احترام بوده ... تمام ادمایی که روی این کره‌ی زمین کار میکنن و نون حلال میبرن خونه‌هاشون صد در صد قابل احترامن و اصلااااااا کسی از اون یکی بالاتر نیست ... دنیا به بنا،نجار، گارسون، دکتر،مهندس، معلم، نیروی خدماتی و و و همه‌ی ی ی ی شغلها نیاز داره و همشون به یک اندازه محترمن و وجودشون ضروری برای ادامه‌ی زندگی تک‌تکمون ...

سوتی +18 دختر شاهرخ استخری در لایو اینستاگرامی+ فیلم

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 2

حجم ویدیو: 5.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان