در مدیریت استان از نیروهای جوان و ولایی بهره می گیرم


در مدیریت استان از نیروهای جوان و ولایی بهره می گیرم

استاندار جدید سمنان وعده داد: در مدیریت استان از نیروی جوان، ارزشی و ولایی در جهت پیشبرد استان بهره بگیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی در آیین معارفه خود با اشاره به اهمیت وجود همدلی و اتحاد در استان اظهار کرد: بی‌تردید با وفاق، صمیمیت، مهربانی و همدلی که در استان حاکم است، شاهد رشد همه جانبه استان خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای توسعه این استان تصریح کرد: در اولین فرصت، برنامه های کاری و اجرایی در عرصه های مختلف استان، ارائه خواهد شد.

استاندار جدید سمنان با بیان اینکه ژن بنده انقلابی، ولایی و جهادی است افزود: بنده به کار جهادی،ارزشی و انقلابی و کار برای مردم اعتقاد راسخ دارم.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان در مدیریت استان خاطرنشان کرد: قطعا در این ‌مسیر از نیروی جوانان ارزشی و ولایی در جهت پیشبرد استان در حوزه‌های مختلف استفاده خواهم کرد.

هاشمی با تقدیر از ریئس‌جمهور و وزیر کشور تظهارامیدواری کرد: در مسیر رهبر معظم انقلاب گام بردارشته و از مسیر رهبری و ارزشی بودن و ولایی بودن خارج نشود، چرا که رمز موفقیت قدم گذاشتن در مسیر رهبری و ارزشی و ولایی بودن است.

استاندار سمنان با اشاره به جایگاه مردم در نظام اسلامی گفت: بهترین و بالاترین راه ‌مبارزه با آمریکا، سختی‌ها و مشکلات، مردم داری است.

هاشمی در پایان به تمجید از مدافعان سلامت پرداخت و گفت: به کادر پزشکی که در این ایام از خودگذشتگی کردند و نیروهای عزیزی را در این راه و طی همه گیری بیماری کرونا، از دست دادیم، خسته نباشید می گویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی