شهردار زاهدان انتخاب شد


شهردار زاهدان انتخاب شد

زاهدان- ایرنا- محمد امیر براهویی با رای اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان به عنوان شهردار کلان شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: محمد امیر براهویی با ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

پیمان نارویی گفت: محمدامیر براهویی متولد ۱۳۶۰ با مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری نماینده سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان در وزارت کشور و رییس هیات ورزش های بومی و محلی استان است.

وی افزود: شهردار جدید پیش از این ریاست شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره چهارم، معاون خدمات شهری، قائم مقام و سرپرستی شهرداری زاهدان را در کارنامه خود دارد.

متن اطلاعیه شورای اسلامی شهر زاهدان

با سلام و احترام محضر مبارک مردم فهیم شهر زاهدان و تشکر از صبر و شکیبایی شما بزرگواران، نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر زاهدان حسب تفویض اختیارات قانونی به این شورا، از طرف مردم شهر زاهدان پیرامون انتخاب شهردار از بین ۳۲ نفر داوطلب معرفی شده به صحن شورا در مرحله اول به جمع‌بندی بر روی ۱۹ نفر رسیدند و در مرحله دوم ۱۰ نفر و در نهایت پس از برگزاری مصاحبه حضوری و ارائه برنامه‌ها پرسش و پاسخ اعضا از کاندیداهای محترم در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر زاهدان پنج نفر منتخب گردیدند که در نهایت در روز پنج شنبه هشتم مهر ماه سال یک هزار و چهارصد در سالن اجتماعات شورا و با حضور یازده نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان تشکیل و پس از بررسی شرایط احراز، بحث و تبادل نظر و رأی گیری با ورقه و به صورت مخفی، اخذ و جناب آقای محمد امیر براهویی با ۱۱ و موافق از ۱۱ عضو حاضر در جلسه در زمان رای‌گیری اکثریت آرای لازم را کسب و به عنوان شهردار زاهدان انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...